mi lehet ez?

KB másfél hónapja kezdődött a jobb térdem belső oldala minden látható jel nélkül elkezdett viszketni ami elviselhetetlen volt.később mikor megvakartam kis piros kiütések jelentkeztek.orvos írt rá elocom kenőcsöt 2 hét kezelés után a helyzet változatlan.utánna következett mikogal kenőcs sintén 2 hete használom de még mindig semmiválltozás sőt a viszkető terület egyre nő.mi ez?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza kiütés témában

Kedves kérdező!

Sajnos látatlban nem tudom megmondani mi lehet ez, mert a tünetek alapján lehetne allergiás reakció, melyre az Elocomot kapta, de lehetne gombás fertőzés is, melyre pedig a Mikogalt írták fel.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 26., 13:35; Megválaszolva: 2009. július 26., 13:35
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...