Bőrbetegségek 2

Az elozo kerdesemet kiegeszitenem! A telekszomszedunk egy betiltott gyomirtot hasznal mar evek ota kb azota hogy anyukamnak a problemai kezdodtek. A gyomirto olyan eros hogy a kerites mellett egy meteres korzetben nem no semmi! Lehet ez az oka a problemainak? Ha igen az segitene az orvosnak ha megszereznem a gyomirto nevet es osszetevoit? Mar evek ota vitatkozunk ezzel a kedves szomszeddal emiatt de egyre erosebb a gyanum hogy ez minden problema forrasa.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza gyomirtó, ekcéma, dle témában

Kedves Kérdező!

Gyomirtó kiválthat ekzémát, de pikkelysömört és DLE-t nem.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 16., 10:34; Megválaszolva: 2009. július 16., 10:34
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...