Protopic

Tisztelt Doktornő!

16 hónapos kisfiamnak Protopic 0, 03%-os kenőcsöt irtak fel.Tünetei: pattanásszerű kiütések, viszketés.2 hét használat után a tünetek megszüntek, de aztán újra előjöttek.Néhányszor még bekentem, de nem merem használni. Azt olvastam, hogy 2 éves kor alatt nem szabad használni, nekünk mégis felirták. Azonkivül a használói között daganatos betegség is előfordult.Ha szabad vele kenni, akkor ilyen gyakorisággal kenhetem-e? Azt is mondták, hogy megelőzésként hetente 1x kenjem be vele.Önnek mi a véleménye? Mit tegyek? Tanácstalan vagyok, nem szeretnék a kisfiamnak ártani.           Válaszát előre is köszönöm!   Tisztelettel: egy aggódó anyuka         

 

WEBBeteg szakértő válasza protopic témában

Kedves Kérdező!

Ne aggódjon, 2 hetes kezelés nem hajlamosít daganat kifejlődésre, de a Protopic kenőcs tényleg nem törzskönyvezett 2 éves kor alatt, ezért a továbbiakban ne használják!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. július 13., 21:36; Megválaszolva: 2009. július 13., 21:36
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Genitális herpesz esetén ez...
Feltehetőleg genitális herpeszem van, azonban a végbélnyílásom körül jelent meg. Elsőként csak fájt, majd piros pöttyök jelentek meg, amik gennyes...
Kisgyerek halanték pukli
Üdvözlet! Kisfiam (6 éves) jobb halantéka fölött 1-2 centivel időről időre megjelenik 1-2 kinövés, pukli. Elég kemény, nem mozdítható, nem a...
Csomó az arcbőrben
Tisztelt Doktornő/Doktorúr, 2 napja valószínűsíthetően covidos lettem, tesztet nem mentem el csináltatni, házi orvosi javaslatra itthon maradtam...
Patológiai lelet értelmezése
Tisztelt Doktornő! Egy daganatos anyajegy eltávolítása után az alábbi szövettani eredményt kaptam: Egyenetlen érhálózattal rendelkező vörös...
Fotodinámiás terápia
Tisztelt Doktornő! Dr. Gál Mónika 2018-as cikkében írt arról, hogy a basilioma kezelésére egyre több centrumban alkamaznak fényterápiás...