Roaccutan- nap

Kedves Doktornő! Roaccutant szedek már több mint fél éve. A bőrgyógyász csökkentette a nyárra napi 10mg-ra eddig 20-30mg-t szedtem.Napot ahogy lehet kerülöm.Csak ma volt egy kis problémám.Sajnos alapozó nélkül nem nagyon tudok kimenni az utcára mert azért még látható hogy problémás volt a bőröm de alapozóval már elfogadható. Ma körülbelül 1 órát kint kellett tartózkodnom mig elsétáltam az egyetemre és vissza próbáltam az árnyékban maradni de ez nem mindig sikerült..Semmi probléma nem volt de mostmár hogy itthon lemostam a sminket az arcom kicsit piros és egy-két helyen jobban kipirosodott ahol régebben pattanások voltak.Elég aggasztó számomra..: (El fog ez mulni? Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pattanás témában

Kedves Kérdező!

Ne aggódjon, ez az 1 óra napon eltöltött idő még nem okoz problémát. Nagyon jó minőségű fényvédőt is tartalmazó alapozókat is lehet kapni, ha olyat választ, ami kifejezetten zsíros bőrre való, nem árt vele a bőrének, de ha lehet, azért csak olyankor használja, ha tényleg szükséges, otthon ne.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2009. július 10., 08:47; Megválaszolva: 2009. július 10., 08:47
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...