Kiütések fontos

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy kimelegedéskor kiütések jelennek meg a testemen (apró piros pöttyök) , ezek kezdetben égtek, viszkettek, és hólyagók is megjelentek. A bőrgyógyász írt fel cetirizin hexal-t 10mg, napi egy tablettát szedek. Az égő viszkető érzés, és a hólyagok elmúltak, viszont a piros foltok ugyanúgy kijönnek ha kimelegedek. A kérdésem a következő lenne: esetleg másik gyógyszerrel a foltokat is meglehetne szüntetni? Vagy ebből a gyógyszerből kéne többet szednem mint napi egy tablatta? Mennék nyaralni, és igy elég kellemetlen, mert ha kimelegedek és belemegyek a vízbe intenzívebben kijönnek ezek a foltok.

Válaszát előre is köszönöm

Tisztelettel: F. Andrea

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza bőrkiütés témában

Kedves Andrea!

A dózismódosítás vagy gyógyszerváltás miatt mindenképp keresse fel a gondozó bőrgyógyászát, csak vizsgálat és személyes konzultáció után érdemes a terápián változtatni.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2009. július 08., 12:20; Megválaszolva: 2009. július 08., 12:20
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...