Orbánc és egyéb tünetek

Tavaly novemberben 40, 3 lett a testhőmérsékletem, rázott a hideg stb.. elmentem a bőrgyógyászatra.mert a jobb lábszáram majdnem a térdemig tűzpiros volt, meg forró. A doktornő azt mondta, hogy orbánc, Írt fel kenőcsöt meg gyógyszert, majd 1 hét múlva a kontrollon azt mondta meggyógyultam. De mostanában, reggelre ahol a lábam beteg volt mindíg piros, meg be van gyulladva a lábamon a szőrtüszö, tiszta seb a lábam, a lábam borotválom, de eddig semmi gondom nem volt, kétszer nem használok egy borotvát. Mostanában dagadt a lábszáram is, lehetnek ezek a tünetek összefüggésben egymással? Előre is köszönöm válaszát!

Dr. Bodnár Edina válasza orbánc témában

Kedves Kérdező! Lezajlott orbáncot követően sérülnek a nyirokerek, ezért az érintett végtag ödémásabb, duzzadtabb és pirosabb lesz, mint előtte volt. Szedjen, Detralex tablettát és használjon 1. kompressziós fokozatú harisnyát, amivel segítheti a vénás és nyirokkeringést.Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2009. június 25.

Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek

Orbánc kialakulásának oka
Jó estét kívánok! Az ügyben írok, hogy az apukámnak orbánca van mostanában már egyre többet jön ki 3-4havonta neki! mitől jön ez ki ezt nem.lehet megszüntetni?...
Orbánc betegség
T. Cím! Szeretném megkérdezni az Orbánc betegséggel kapcsolatban a következőket: *, mennyi idő a lefolyása * fertőző-e * halálos is lehet? Köszönettel László
Orbánc és Astrix
Üdvözlöm! Egy hónapja diagnosztizálták nálam az orbánc nevű betegséget. Kaptam antibiotikumot, amivel egy hét alatt a foltok elmúltak, lassan, de biztosan...
Együtt szedhető gyógyszerek
Üdv.. Sajnos orbáncom van a betegséget ismerem és eredményesen kezeljük is ha elő jön az orvosok arra tippelnek, hogy egy esetleges köröm gomba miatt.....
Orbánc vagy valami más?
Kedves Doktornő! Igazság szerint a párom problémájáról szeretnék bizonyosságot kapni, hogy ez vajon tényleg orbánc betegség. Még régebben történt vele, hogy...
Orbánc? Trombózis?
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az alábbiakban szeretném a segítségét kérni. A lábamújjamat feltörte a papusz, majd két nap múlva piros csík jelent meg az alsó...