Pattanásos bőr

Tisztelt Doktor Úr!

Az arcom igen pattanásos, a Duac gélt használom, ennek betegtájékoztatóján az áll:  babavárás előtt kérdezzük ki orvos tanácsát. Szeretném megkérdezni, hogy hatással lehet-e a baba egészségére? mert hamarosan babát szeretnénk. Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza pattanás témában

Kedves Kérdező!

Nyugodtan vállalhat terhességet, a gélből nem szívódik fel magzatkárosodást okozó mennyiségű gyógyszer.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 12., 09:23; Megválaszolva: 2009. június 12., 09:23
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...