Csomók

Tisztelt Doktor NÖ/ÚR! MÁR TÖBB ÉVE RENDSZERESEN JÖNNEK ELÖ RAJTAM A CSOMOK A HONOM ALATT MIND KETTÖ ALATT, A COMBJAIM BELSÖ OLDALAIN ÁGYÉK RÉSZBEN. MINDIG FELVÁLTVA HOL ITT-HOL OTT.VAN UGY, HOGY MAGUKTOL KIFAKADNAK, DE SAJNOS SOKSZOR SEBÉSZETRE KELL MENNEM FEVÁGATNI.EZEK A CSOMOK DIÓ NAGYSÁGUAK IS LEHETNEK.VAN VALAMI MEGOLDÁS, HOGY MEGSZÜNJENEK VAGY EVVEL KELL ÉLNEM? KÖSZÖNÖM A SEGITSÉGET

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a bőrben csomók témában

Kedves Kérdező!

Szisztémás retinoid (pl. Roaccutan) segíthet, hogy ne alakuljon ki több csomó. Ha szisztémás ok (pl. cukorbetegség, gócfertőzés) áll a háttérben először azt kell rendezni.

 

Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 08., 09:38; Megválaszolva: 2011. október 05., 10:56
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...