Pattanások

Tisztelt Doktor úr/nő!

Rendszertelen vérzés és a pattanásaim miatt már 3 éve fogamzásgátlót szedek, régebben Diane35öt és fél év kihagyás után Belarát írt fel a nőgyógyászom. Amikor a régi gyógyszert szedtem szép volt a bőröm viszont miután abba hagytam ismét kijöttek a pattanásaim amit az új gyógyszer nem hozott teljesen rendbe, igaz egy kicsit visszahúzódtak.4. hónapja szedem a Belarát és nem tudom, hogy visszatérjek-e a Diane35re. Állítólag az már  elavult gyószernek számít, ezért is írták fel nekem a mostanit. Ön mit tanácsolna?

Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a pattanás témában

Kedves Kérdező!

A Diane35-nek a hormon tartalma sokkal magasabb, mint a Belaraé, ezért kismértékben hatékonyabb is. Én a Belara szedését tudom javasolni.

Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 01., 23:24; Megválaszolva: 2011. október 05., 08:36
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Mi lehet az?
Üdvözlöm. Adott egy féloldali bénult beteg. A fülön megjelent egy dudor. ( képet csatoltam). Ez a dudor néha fáj, de van amikor azon fekszik....
Hámló mellbimbó - Paget kór?
Kedves doktornő, Már harmadig napja arra ébredek fel, hogy mindktét mellemen körbe a mellbimbó udvar körül elkezdett hámlani a bőr. Aztán a nap...
Kiütések az arcon
Tisztelt Doktornő! Felső légúti vírusos fertőzésem van és az arcomon 2 napja apró piros kiütések, fehér, gennyes, hólyagszerű közép résszel...