Roaccutan

Kedves Doktornő! Roaccutant szedek kis dózisban és még elég sokáig kell szednem.21 éves lány vagyok. Az arcom rendbejött de a bőrgyógyász mondta hogy még lehet hogy egy évig is szednem kell mert naponta kétnaponta szedem 10 mg-mal mert nem birtam a mellékhatásokat. Most elég sok fórumot olvasgattam és megijedtem mert azt irták hogy a gyógyszer hatására sokkal hamarabb fogok ráncosodni mert nagyon kiszáritja a bőrt. Alapból nagyon zsiros bőröm van most élvezem hogy nem kell két óránként megigazitani a sminkemet mert teljesen lefolyt a bőrömről akármilyen matt fajtát használtam is.Kérdésem tehát ez igaz? Mert eddig mindenki azzal nyugtatgatott hogy örüljek mert amikor a korosztályom ránctalanitó krémeket fog használni nekem nem lesz ilyen problémám.Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza Roaccutan témában

Kedves Kérdező!

A Roaccutan nem okoz ráncokat, nyugodjon meg. És az is igaz, hogy az alapban zsírosabb bőrű emberek később ráncosodnak.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 09., 19:34; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 07:00
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Roaccutan kiürülése
Tisztelt Doktornő! 9 hónapig szedtem Roaccutant, amit két hete hagytam abba körülbelül. Mozgás, illetve terhelés hatására már a kúra előtt is...
Szemszárazság Roaccutannal
Kedved Doktornő, 3 hónapja Roaccutant szedek a bőrömre és 1 hete elkezdett száradni a szemem.Lehet, hogy azért mert 2 duplaadagot vettem be belőle...
Trombózis

Tisztelt Doktor nő/úr! 2 hónapja a bőrgyógyászom roaccutant írt fel, amely mellé fogamzásgátló szedését javasolta. A nőgyógyászom a...

Roaccutan-szemöldök

Kedves Dr Bodnár Edina! Köszönöm szépen a választ.Legközelebb szemöldök festésnél szólok a kozmetikusnak ha csíp mossa le, bár most is...

Kérdés Dr Bodnár Edinához

Kedves Doktornő! Roaccutant szedek és ma voltam befestetni a szemöldökömet.Eléggé csípett miután a kozmetikus felvitte szóltam is neki ezért...