Cypromix

Kedves Doktorúr/Doktornő!

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy én a cypomix fogamzásgátló tablettát szedem már egy éve, de a bőrproblémák (vagyis a pattanások) még nem teljesen múlottak el, bár nagyon sokat segített a gyógyszer, Ön szerint ennyi idő után még várható-e javulás, és ha igen kb. milyen időn belül? Illetve azt szeretném még megtudni, hogy az elmúlt fél évben híztam is, és hogy lehetséges-e, hogy ez is a tabletta miatt van? Azt halottam erről a fogamzásgátlóról, hogy ez erősebb hormontartalmú, mint egy hagyományos fogamzásgátló tabletta, és ezért nem is ajánlott túl sokáig szedni, ez igaz?

Előre is köszönöm a választ!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Fél-egy év alatt a hatás kialakul, ezután lényegesebb javulás már nem várható. Magas hormontartalmú gyógyszer, ezért pusztán fogamzásgátlásra nem ajánlott ez a gyógyszer. Megpróbálhatja a Yadine, vagy a Belara nevű gyógyszert, (ezektől azért annyira nem fog hízni) , és menjen el bőrgyógyászatra, kérjen egyéb gyógyszert is.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 25., 16:22; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 16:24
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...