• Bőrkiütések gyógyszertől

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/nő! A gynoflor hüvelytabletta okozhat-e bőrkiütéseket?Mivel tartalmaz hormonokat felboríthatja-e a hormonháztartást?Kialakulhat -e tőle  pattanásos bőr?Ha igen akkor ez az állapot így  marad-e.Ez lehet-e kezelni.?

        30 éves vagyok.Soha nem volt pattanás az arcomon.Mióta ezt a  hormon tartalmú tablettát alkalmaztam azóta pattanások jönnek ki rajtam.Ez a tabletta most felborította a hormonháztartásom?Nagyon zavar ez az állapot.Hogyan lehetne ezt kezelni.Esetleg  valamilyen hormon tartalmú gyógyszer megszüntetné?Vagy elmúlik ez az állapot?

        WEBBeteg szakértő válasza a pattanás témában

        Tisztelt Kérdező!

        Igen, mint minden gyógyszer, okozhat allergiát. Nem borítja fel a hormonháztartást, mert csak lokálisan a hüvelyben hat, ezért nem is okoz pattanásokat. A pattanásokat valami más okozza, amit érdemes lenne kivizsgálni endokrin szakrendelésen.

         Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-03-10 08:43:03; Megválaszolva: 2011. szeptember 09., 13:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! A csatolt képen szereplő anyajeggyel kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy mennyire ad okot aggodalomra a külalakja (megyek majd anyajegy szűrésre is de sajnos csak sokára kaptam időpontot)? A hasamon található, 4mm az...
        Üdvözlöm kedves doktor úr/ nő! A kèrdèsem az lenne hogy kb 2 hete kijöttek a lábamon ilyen piros foltok amik mintha pici pattanások lennènek.Egy kevès genny is található bennük.Szőrtüsző gyulladásnak tűnik,de nem vagyok teljesen biztos...
        Kedves Drnő! Virusos szemölcsöt állapítottak meg. 3 eve van az elvaltozas a talpamon. Se fagyasztás,se ecsetelés nem segitett. Egyre több jön elő,nem kevesebb. Es mar a masik talpamon is. Mit csináljak?
        Kedves doktornő! Mi a véleménye erről az anyajegyől? Csatoltam a képet. Normális vagy érdemes megnézetni? Méretre kb 2 mm-es kicsit kiemelkedő,a mellem alatt van. Már több éve meg van, nem figyeltem eddig hogy változott volna-e. Nagyon...
        Tisztelt Doktornő! Sok anyajegyem van, amelyeket ugyan már látta bőrgyógyász, és megnyugtatott, hogy nem kell miattuk aggódnom, de mégis szeretnék megszabadulni néhánytól, mert egyrészt kiemelkedőek, sőt kiállóak, és gyakran beleakadnak...
        Tisztelt Dr.nő! Van egy több mint két éves heg a fejemen, ami látható is a képen, kérdésem az lenne, hogy lehet hegszövetbe hajat beültetni, vagy mit tudna tanácsolni?
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kolléganőnknek évek óta tartó súlyos lábszárfekélye van, amit nem kezel, szaga is van és folyamatosan váladékozik a seb mert az asztala alatt egy tócsa van és amerre jár hordja körbe . Szeretnénk kérdezni mivel...
        Tisztelt Doktornő! Nekem pár hónapja van a combtőn egy növekvő folt. Ami nem akar múlni. Barnás körülötte meg benne ilyen piros szerű foltokkal. Időnként viszketni szokott. Próbáltam bepantennel akkor nagyon viszket. Most írt háziorvosom...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! 21 éves férfi vagyok, régóta küzdök pattanásokkal. Minden télen kinyomhatatlan piros duzzanat (leleten nodula) jelenik meg az arcomon tavaly és most a szemzugban. Valamint ezek előtt két oldald az arccsonton. Tavaly...
        Tisztelt dr.-nő! Szeptember elején a jobb mellem külső oldala és a hónalj közé eső részen megcsípett egy darázs. Az egész mellem feldagadt és vörös volt, ezért ügyeletre mentem, ahol antibiotikum kúrát javasoltak, mire a mellem...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés