Hajhullás - zsíros korpa

Két éve hullik a hajam, voltam sok helyen vele - nőgyógyásznál, fogászaton, bőrgyógyásznál, endokrinológusnál..stb.. de semmit sem találtak. Két hajgyógyásznál is jártam, akik megállapították, hogy zsíros korpám van, és kaptam tőlük sampont, hajhullás elleni szert, se semmi sem használt. Korábban próbálkoztam babe és bánfi samponnal, head and shoulders-sel, dr. hair hajhullás elleni cseppel, semmi sem használ. A hajhullás kezdete óta elvékonyodott a hajam, fénytelen lett. Szerencsére nagyon dús hajam volt, így még mindig nem olyan vészes a helyzet, de azért már eléggé látszik a probléma. Egy stresszhelyzet hatására kezdődött, ami azóta már megoldódott. Idegeskedősebb embernek gondolom magam, de a lelki válságon túl vagyok rég, és jól vagyok. Elköltöttem rengeteg pénzt, és kipróbáltam már mindent, mit tehetnék még, hogy megállítsam a folyamatot?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a hajhullás témában

A haj zsírosodásának hormonális oka van, és a stressz, étkezés is befolyásolja. Szedjen Forcapil kapszulát, helyileg használjon Alpicort Plus oldatot.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 01., 20:00; Megválaszolva: 2020. április 10., 17:32
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...