Hirdetés
      • Sumetrolim mellékhatás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr! Sumetrolim első két tabletta beszedése után (Streptococcusra pár hete szerdtem dalacint, de nem gyógyultam ki, és a fülorrgégészem szerint csak penicilint vagy sumetrolimet tud adni) a mellékelt képen látható módon felhólyagosodott a nagylábujjam alatti bőrfelszín. Először csak megduzzadt és bepirosodott, érzésre mintha méhcsípés lenne, utána felhólyagosodott. Az antibiotikum szedését abbahagytam, tervben van jövő héten az allergiológus felkeresése-mivel penicilinérzékenységem már van-, de szeretném megkérdezni, hogy erre a területre tudok e kenni bármilyen krémet, hogy hamarabb gyógyuljon, mert a vízhólyag 2napja tart. Ki lehet szúrni egyáltalán? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm! Üdv. Evelin

        Dr. Bodnár Edina válasza a Sumetrolim témában

        Nagyon valószínű, hogy a Sumetrolim okozta gyógyszerallergiáról van szó. Kiszúrhatja a hólyagot, de a hólyagfedelet ne vegye le. Kenje be naponta 2x Fucicort krémmel, és ragassza is le.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bodnár Edina
        bőrgyógyász, onkológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Bodnár Edina

        Kérdés: 2019. július 27., 12:17; Megválaszolva: 2019. augusztus 01., 13:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mar egy ideje küzdök vele én börgombanak mondanam canesten kremet hasznalok ra de az csak eltünteti max 1 napig hoszas hasznalat utan de visza jön kis potykent elkezdviszketni valadzik majd gyulladas ujbol viszketö érzes es nehéz megállni hogy ne...
        Tisztelt Doktor Úr! Az első tengerparti nyaralásom alatt a kézhajlatom elkezdett viszketni. Bekentem aloé vera krémmel, a sos vízre gyanakodtam. Viszont azóta is van hogy elkezd viszketni és piros is... mit tegyek ? Sajnos képet nemtudok küldeni,...
        Tisztelt doktornő! A mellékelt kép alapján mit tudna mondani? Viszkető, vörös, hámló foltok a herezacskóm. Köszönöm megtisztelő válaszát!
        Tisztelt Doktornő! Hozzátartozóm betegségével kapcsolatban szeretném kérdezni. Hasnyálmirigyen lévő cisztózus képlet (kb.2x3,5cm),amely nem növekszik,-jóindulatúnak nyilvánították,kontroll után-, okozhat e a bőrön megjelenő...
        Tisztelt Doktornő! Kb. egy hónapja egy pici , kb borsónyi nagyságú bőrből nem kiemelkedő piros folt jelent meg a jobb oldali mellhajlatomban, ami időnként viszket, főleg ha viz, nedvesség éri, vagy ha a karom felemelem. Eddig babahintőport...
        T. Doktornő! 39 éves nő vagyok, a hajammal eddig sosem volt gondom, pár éve hullott egyszer foltokban, de vashiány rendezésével visszasűrűsödött. Jelenleg viszont diffúz erős hullást (csomókban) tapasztalok egy hónapja, ami kb két hete...
        Kedves Doktornő! Pár hónappal ezelőtt megjelent a nyakamon egy akkor még kis méretű, testszínű, szemölcsnek kinéző képződmény, ami pár nappal ezelőtt megduzzadt és kétszeresére nőtt, olyan, mintha megtelt volna vérrel. Először csak...
        Kedves Doktor úr/nő, Az isotretionin kúrával kapcsolatban fordulnék önökhöz. Az arcbőröm nagyon zsíros és fénylő volt mindig, hatalmas tág pórusokkal karöltve. Pattanásaim többnyire apró tűhegynyi méretű kis pattanások voltak, nem...
        Tisztelt Doktornő, egy héttel ezelőtt bőrgyógyász egy kis csomót „tisztított ki” a jobb fülkagylóm mögött, közvetlenül ahol a fülkagyló a fejhez csatlakozik. Azt mondta hogy atheróma, ami előzőleg be volt gyulladva, az...
        Üdvözlöm! A kisfiam hónalján először szeptember végén jöttek ki olyan elváltozások, amik úgy néztek ki, mintha egy vízhólyag elpukkant volna, tehát kb. kör alakú, piros, hamhiányos folt. Több volt egymás mellett, a hónalj legfelsőbb...