Hirdetés
      • Borszin elvaltozas, borpir

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktorno! Kulfoldrol irok, ezert is fordultam eme lehetoseghez, es a kovetkezo kerdesem lenne. Fogfajas miatt az elmult 4 napban intenziven szedtem Ibuprofen 400mg gyogyszert.Az intenzivitas azt jelenti kb 6 orankent 1 tabletta .Neha egy egy szem algopyrynt is. Mindenek elott pedig diclofenac stada gyogyszert is, ezt meg az Ibuprofen elotti idoszakban. Hetfo reggel a bal oldalamon,derek tajekon elkezodott borszin elvaltozas. Tenyernyi, barnas, pirosas folt. (A fejmosast vallalom, nem igazan kellett volna ezt igy kivitelezni, marmint a gyogyszerek ilyen meretku szedeset.) Mint olvastam az ibufrennek van ilyen mellekhatasa, bor elvaltozas. Remelem errol van szo es nem mas, komolyabb dologrol. 2 honapja volt egy Basiloma eltavolitasom. Ez a testem masik jobb oldlalan volt talalhato. Ma elmentem fogorvoshoz mivel a gyogyszerek hatastalanok voltak es csak fajdalmat csillapitottak. Fogorvos felirt antibiotikumot Auqmenting/Amoxicilina 785/125mg. Olvasva annak mellekhatasait, el sem merem kezdeni most :( Mi az On velemenye? Mikor muilik el a folt, ha elmulik ez magatol egyaltalan, vagy szukseges mas? Talalkozott On ilyesmi temaval? Valaszat elore is nagyon koszonom. (Antibiotikum kurat nem kezdem el jelenleg) Udvozlettel: Laszlo

        Dr. Bodnár Edina válasza a Gyógyszer témában

        Igen, ez a bőrkiütés lehet gyógyszerallergia. Azt javaslom, hogy hagyja abba a NSAID gyógyszerek (ibuprofen, diclophenac) szedését és kezdje el az antibiotikumot. A kiütésre antihisztamint (pl. Cetirizin/Aerius/Xyzal) javaslok lokális steroid (pl. Advantan/Elocom) mellett.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bodnár Edina
        bőrgyógyász, onkológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Bodnár Edina

        Kérdés: 2019. július 23., 16:37; Megválaszolva: 2019. július 27., 13:28

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mar egy ideje küzdök vele én börgombanak mondanam canesten kremet hasznalok ra de az csak eltünteti max 1 napig hoszas hasznalat utan de visza jön kis potykent elkezdviszketni valadzik majd gyulladas ujbol viszketö érzes es nehéz megállni hogy ne...
        Tisztelt Doktor Úr! Az első tengerparti nyaralásom alatt a kézhajlatom elkezdett viszketni. Bekentem aloé vera krémmel, a sos vízre gyanakodtam. Viszont azóta is van hogy elkezd viszketni és piros is... mit tegyek ? Sajnos képet nemtudok küldeni,...
        Tisztelt doktornő! A mellékelt kép alapján mit tudna mondani? Viszkető, vörös, hámló foltok a herezacskóm. Köszönöm megtisztelő válaszát!
        Tisztelt Doktornő! Hozzátartozóm betegségével kapcsolatban szeretném kérdezni. Hasnyálmirigyen lévő cisztózus képlet (kb.2x3,5cm),amely nem növekszik,-jóindulatúnak nyilvánították,kontroll után-, okozhat e a bőrön megjelenő...
        Tisztelt Doktornő! Kb. egy hónapja egy pici , kb borsónyi nagyságú bőrből nem kiemelkedő piros folt jelent meg a jobb oldali mellhajlatomban, ami időnként viszket, főleg ha viz, nedvesség éri, vagy ha a karom felemelem. Eddig babahintőport...
        T. Doktornő! 39 éves nő vagyok, a hajammal eddig sosem volt gondom, pár éve hullott egyszer foltokban, de vashiány rendezésével visszasűrűsödött. Jelenleg viszont diffúz erős hullást (csomókban) tapasztalok egy hónapja, ami kb két hete...
        Kedves Doktornő! Pár hónappal ezelőtt megjelent a nyakamon egy akkor még kis méretű, testszínű, szemölcsnek kinéző képződmény, ami pár nappal ezelőtt megduzzadt és kétszeresére nőtt, olyan, mintha megtelt volna vérrel. Először csak...
        Kedves Doktor úr/nő, Az isotretionin kúrával kapcsolatban fordulnék önökhöz. Az arcbőröm nagyon zsíros és fénylő volt mindig, hatalmas tág pórusokkal karöltve. Pattanásaim többnyire apró tűhegynyi méretű kis pattanások voltak, nem...
        Tisztelt Doktornő, egy héttel ezelőtt bőrgyógyász egy kis csomót „tisztított ki” a jobb fülkagylóm mögött, közvetlenül ahol a fülkagyló a fejhez csatlakozik. Azt mondta hogy atheróma, ami előzőleg be volt gyulladva, az...
        Üdvözlöm! A kisfiam hónalján először szeptember végén jöttek ki olyan elváltozások, amik úgy néztek ki, mintha egy vízhólyag elpukkant volna, tehát kb. kör alakú, piros, hamhiányos folt. Több volt egymás mellett, a hónalj legfelsőbb...