Pattanásos bőr

Kedves Dr.Nő! 16éves vagyok és már lassan 3 éve folyamatosan csúnya gyulladt pattanások vannak az arcomom főleg az alsó részen. Ezeken kinyomni sem lehet és inkább nem is szoktam nehogy meg rosszab legyen. Nagyon zavaróak, mert kortársaimnak nem igazan vannak vagy ha vannak is nem ilyenek mint nekem. Már rengetem mindent kiprobáltunk. (Szedtem A vitamint, B vitamint, remgetek fele kozmetikumot es gyogyszert is, jartam kozmetikushoz aztán bőrgyógyászhoz is ő csinált lézeres arckezelest, de meg ez sem hasznalt.) Ez nagyon elkeserít, mert mikor tükörbe nézek csak ezeket látom magamon és néha már majd nem elsírom magam. Ön szerint mit lehetne ezzekkel tenni? Előre is nagyon koszönöm a vászalát. Udv: Nóri

Dr. Bodnár Edina válasza pattanásos arcbőr témában

Sajnos van akinek korábban kezdődik a serdülőkor és az androgén hormonok mennyisége megnő a vérben, ami acnehoz vezet. Nagyon súlyos esetben isotretinoin+antibiotikum+szisztémás steroid segít a tünetmentesítésben. Kezelés céljából keresse fel személyesen a területileg illetékes bőrgyógyászati klinikát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. június 11., 15:44 ;Megválaszolva: 2016. június 17., 09:51
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Arcbőr hirtelen mefáltozása
Tisztelt Dr Nő! Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott! Fáj, viszket, húzódik, pattanásos lett, kipirosodott, lyukacsos lett! Képet mellékeltem!...
Mit tehetek a túlzott faggyútermelés...
Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Nagyon zsíros, pattanásos az arcbőröm. Az utóbbi idökben a hajam is nagyon elkezdett zsírosodni, már naponta kell...
Inerta 10mg
Tisztelt Doktornő! Pattanásos arcomra, írták fel ezt a gyógyszert vérvétel után. Az arcomon első ránézésre nem is látszik, de mégis tele van...
nem tudom, mi a teendőm
Tisztelt Doktor úr! Elmentem egy magán bőrgyógyászatra, ahol vérképet és vizeletet vizsgáltak, ami elvileg rendben volt, viszont az én bőröm...
problémás bőr
Tisztelt Cím, évek óta szenvedek a pattanásos bőröm miatt, amire korábban Cypromixet szedtem, ami ugye már nincs forgalomban, 1, 5 éve nem szedek...