piros duzzanat

Kedves Doktornő a herezacskomon van egy ppiros szinü pattanás szerü duzzanat, ha hozzáér az alsó nemüm akkor fáj. legyenszives tanácsot sdni mivel kezeljem Tisztelettel V J

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Pattanás témában

Valószínű hogy szőrtüsző- vagy faggyúmirigygyulladás okozza a tünetet. Kezelje Bactroban vagy Betadine kenőccsel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. október 28., 10:22; Megválaszolva: 2015. november 08., 15:23
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kinyomhatatlan pattanás
Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy pár hete az orrom mellett, az arcom bal oldalán megjelent egy pattanásszerű bőrhiba...
Állon gyulladt aknék teherbeesés...
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 2017. májusában fogant meg a kisfiam, a beágyazódás idejében megjelentek az államon a súlyos bőr alatti aknék, melyek...
Gyulladt pattanás a háton
Tisztelt Doktornő! 2-3 nappal ezelőtt a hátamon egy pattanás jelent meg. Mivel alapból hajlamos a bőröm erre, nem tulajdonítottam neki nagy...