Bőratrophia

Tisztelt Doktornő! 17, illetve 3 évvel ezelőtt részben esztétikai, részben légzési nehézségek miatt orrplasztikai műtétem volt. A bőröm a második műtétet követően elvékonyodott, azóta azonban ez egy folyamatosan rosszabbodó állapotba ment át, a bőrsorvadás tüneteivel: értágulatok, kis bemélyedések, stb. Gyakorlatilag egyfolytában újabb bőrterületek érintettek, illetve a régieknék újabb réteg "tűnik el", és kezdődik elölről. Kérdésem, hogy tudna-e vmilyen bőrerősítő v -szerkezetmegtartó gyógyszert ajánlani, ha ez így megy tovább, félek, h a végén kifekélyesedik a bőröm. Kozmetikai szert nem tudok külsőleg használni, mivel az eltávolítása is ront a helyzeten. Roacutan vagy Vivida tbl., amit kerestem a neten, de ez természetesen laikus ötlet. Lehet vm-t tenni Ön szerint? Válaszát köszönve, Mariann

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza bőrsorvadás témában

Szedjen Forcapil kapszulát, és kezelje lokálisan Curiosa géllel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 12., 22:30; Megválaszolva: 2015. május 17., 17:15
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...