Foltok a bőrön

Tisztelt Doktornő! Néhány éve észrevettem a gáttájékomon egy kis fekete foltot, mintha oda lenne tetoválva. Van több tetoválásom is, valószínűleg emlékeznék rá ha ez is az lenne, de nem tetoválás. Mivel nem nagyon nézegetem magam tükörből ebben a pózban, így nemrég vettem csak észre, hogy a folt jóval nagyobb lett, sőt több kisebb is van belőle elszórva mellette. Összefügghet ez a tetoválásaimmal bevitt festékre, hogy esetleg itt gyülemlik fel, vagy kezdjek aggódni, hogy valami betegséggel kapcsolatban lehet? Arra is gondoltam, hogy szőrtelenítésnél néha sikerül megvágnom magam, és annak a helye maradhat meg... Partnerem már egy éve nincs, az exem pedig nem szólt előtte semmit erről a foltról. Előre is köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Folt témában

Biztos hogy nem a tetoválások okozzák a foltokat. Pigment eredetű elváltozások lehetnek, ezért forduljon személyesen bőrgyógyászhoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 22., 20:32; Megválaszolva: 2015. március 22., 22:58
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...