Bőrkiütés oka

Azt szeretném megtudni mi okozhat bőrkiütést, ami nem viszket, viszont először még csak egy vagy két kiütés volt rajtam. Azóta viszont egyre több jelenik meg rajtam. A lábamon van a legtöbb, főleg a combomon de sok van a fenekemen és a hátamon is. Először kis pont jelenik meg a bőrömön és ahogy telnek a napok, egyre nagyobbak lesznek. Voltam háziorvosnál, írt krémet (Closanasol) illetve gyógyszert is Desloratadine. A krém elhalványítja a kiütéseket de újak is vannak sajnos. A tusfürdő és a mosószerre való allergia kizárható. Gondoltam már candidara mivel gyomorproblémáim (haspuffadás, bélgázok) is vannak, de nem tudom az milyen bőrtünetekkel járhat. Kérem segítsen mi okozhat ilyen jellegű tüneteket! Előre is köszönöm segítségét!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza kiütések témában

Sajnos a leírás alapján szinte az egész bőrgyógyászati tankönyvet ide lehetne sorolni, ezért nem tudom megmondani mi okozza a panaszait. Forduljon személyesen bőrgyógyászhoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 16., 22:26; Megválaszolva: 2015. február 18., 17:07
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...