Hajhullás és dermodex atka

Kedves Szakértő! Egy jó ideje már hajhullásban szenvedek, valamint rengeteget viszket a fejbőröm és korpás. A színe is megváltozott, már nem olyan barna, mint volt, hanem elkezdett fakulni. Elküldtek góc-kutatásra, hormonszinteket is néztek, minden eredményem teljesen jó volt. Az orvosom ezek után erre a fejbőr atkára gyanakodott. Viszont van egy olyan problémám, hogy a hajam a választéknál egyre jobban ritkul, mintha kopaszodna. Ennek ellenére a férfihormon szintem teljesen normális középérték szinten van. A Dermodex atka is okozhat ilyen jellegű/mértékű hajhullást? Kezelhető egyáltalán? Nekem sampont ajánlottak, de nagyon félek, hogy már soha nem nő ki a hajam.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a hajhullás témában

A demodex atka nem okoz kopaszságot. Próbálja meg kénes sampont használni és szedjen Forcapil kapszulát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 02., 11:01; Megválaszolva: 2014. június 03., 21:10
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...