Hajhullás és paraziták

Erős hajlhullásom van, már évek óta. Már nagyon sok mindent kipróbáltam, kívülről belülről is. Voltam hajgyógyásznál is, gyógynövényes kezelésekkel, de azok sem jártak sikerrel. Fogamzásgátlót sem szedek már, diétákat is tartom, de fogyni sem tudok, pedig elhagytam minden fehérliszt, cukor, élesztő, rizs tartalmú ételeket. Kezdetben diagnosztizáltak parazitát a gyomromban, amit sikerült kiírtani a szervezetemből, de nem történt változás. Rengeteg pénzt áldoztam már abba, hogy megfékezzem ezt, így most az a kérdésem, hogy van-e bármilyen tb által támogatott vizsgálat, vagy milyen orvost kell felkeresni ilyen ügyben, legalább próbálkozás céljából? Szeretnék olyan orvoshoz fordulni, aki kizárólagos okot ad az problémára és nem drága próbálkozásokba hajt bele.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hajhullás témában

Tisztelt Kérdező! A leírtak alapján úgy látom eddig nem járt semmilyen orvosnál, bőrgyógyász szakorvosnál sem és kivizsgálás nem történt ez ügyben. Bőrgyógyászati szakvizsgálatot javasolnék első körben, aki majd elindítja a szükséges vizsgálatokat és ennek megfelelően a terápiát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2014. május 25., 19:47; Megválaszolva: 2014. május 27., 12:39
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...