köldök és hímvessző

Tisztelt Doktornő! Néhány hónapja azt vettem észre hogy a fülem mögött annak tövénél, illetve köldököm belső részénél a bőr bepirosodott, kiszáradt, viszketni és hámlani kezdett, majd színtelen kellemetlen szagú váladék szivárgott belőle. A háziorvos Canesten krémet ajánlott, de több heti kezelés után sem változott semmi. Ezt követően kis időre rá a péniszemen annak alsó herezacskó felőli részén egy piros folt keletkezett, ahol a bőr kiszáradt és hámlani kezdett, illetve viszket és berepedezik. Ezzel közel egy időben a fitymámon is egy bőrpír alakult ki, ami szintén kiszárad, berepedezik, a repedéseknél enyhén vérzik, néha viszket, és a fityma hátrahúzása fájdalmas és nehézkes. A háziorvosom újra Canesten krémet ajánlott, majd mikor nem történt semmi akkor Exoderilt. Több hét után sem enyhültek a tünetek, ekkor pimafucort kenőcsöt írt fel, ami enyhítette a tüneteket, de ettől sem múlt el teljesen. Kérdésem, hogy milyen betegség lehet ez, illetve milyen gyógymód lehetséges rá. Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a bőrprobléma témában

Gombás fertőzés okozhatja a tüneteket, de pikkelysömör is. Kezelje Travocort krémmel, és forduljon személyesen bőrgyógyászhoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 07., 10:46; Megválaszolva: 2014. május 11., 21:35
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...