Lábgomba

Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Sajnos 2éve mar voltam ugyanezzel a panasszal bőrgyógyásznál, aki gyogyszert és krémet írt fel amik hasznaltak is de sajnos elfelejtettem a gyogyszerek nevet. A talpamon (ujjak között) kis holyagok vannak amiben áttetsző folyadék van. Anno a talpamon is volt félkör alakban de most csak az ujjam kozott jött elő. Esetleg tud ajánlani valamit a canesten-en kivul? Köszönöm a választ

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Stehlich Gábor válasza a bőrprobléma témában

Tisztelt Kérdező! A Canesten azért nem hathatott, mert ez nem valószínű, hogy gombás elváltozás. Leírása alapján ez egy ekzema. Erre gyógyszereket bőrgyógyász tud kiírni. Őt keresse fel. Tisztelettel: Stehlich Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Stehlich Gábor
Dr. Stehlich Gábor Bőrgyógyász, kozmetológus, allergológus
Kérdés: 2014. április 22., 19:07; Megválaszolva: 2014. április 23., 06:35
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...