értágulatok

Kedves Doktor úr/nő! 42 éves nő vagyok. Pár éve észrevettem, hogy főleg a törzsemen apró piros pöttyök jelennek meg. Jártam bőrgyógyásznál, aki azt mondta értágulatok, kezelést nem igényelnek, a korral jár. Úgy tűnt a számuk jelentősen nem változik, stagnált. Azonban az utóbbi hetekben újabb ilyen piros értágulatok (apró pöttyszerű) jelennek meg. A bőrgyógyász megismételte a korábban elmondottakat. Azonban most már nem csak a törzsön, hanem a karomon, nyakamon is jelennek meg. Félek, hogy az arcom fog következni. Kérdésem, hogy van-e valamilyen gyógyszer amivel csökkenteni lehetne az újabb ilyen értágulatok nagy számának újbóli megjelenését. Illetve a meglévőekkel mit lehet kezdeni. Előre is köszönöm válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Stehlich Gábor válasza a értágulat témában

Tisztelt Kérdező! Ezeket radiofrekvenciás készülékkel nagyon szépen ki lehet égetni, mely után eltűnnek. Tényleg a bőr öregedésével járó, teljesen jóindulatú növedékek. Őszinte tisztelettel: Stehlich Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Stehlich Gábor
Dr. Stehlich Gábor Bőrgyógyász, kozmetológus, allergológus
Kérdés: 2014. április 19., 16:28; Megválaszolva: 2014. április 22., 17:06
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...