Esztétikai probléma (is? )

Tiszteletem! A kérdésem az lenne, hogy nemrégiben elkezdtek apró, piros pöttyök megjelenni rajtam. Először csak a hasamon találtam belőle, aztán már a combomon is, és ami még rosszabb, az orromon is keletkezett egy, ami esztétikai okokból kifolyólag rettentően zavar engem. Lapos, piros pontok, semmihez sem hasonlitanak. Mik ezek? Okoznak-e más problémát az esztétikai okokon kivül? Valahogy meg tudnék tőle szabadulni? Nagyon el vagyok keseredve, a bőröm szép, nincsenek pattanásaim, semmi más (apróbb lila seprűvéna szerűségeken kivül), csak ezek a pontok. A testemen lévőket maximum eltakarom, de az orromon lévő nagyon nagyon zavar. Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Gyöngyi válasza a kiütések témában

Tisztelt Kérdező! Sajnos az alapján, hogy piros pontok, pöttyök láthatóak nem tudok pontos diagnózist felállítani, javaslom keressen fel bőrgyógyász szakorvost. Ha esetleg ú.n. rubin-naevusról, értágulatokról van szó, azok csak esztétikai problémát jelentenek, eltávolításuk lehetséges kozmetológiai szakrendelésen lézer vagy elektrokauter segítségével.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 12., 16:21; Megválaszolva: 2014. április 16., 13:53
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...