Roaccutan 20 mg és a testépítés

Tisztelt Dr. Úr! Pattanásos az arcom elszórtan 6-7 pattanás szokott lenni rajta, az állam, a vállam és a hátam is már nagyon régóta. Nem akar magától elmúlni, használtam már kenőcsöket, amitől nem lett javulás. Elmentem egy másik bőrgyógyászhoz, aki a pattanásaimra, Roaccutant 20mg(este) és 10mg(reggeli) gyógyszert írt fel, nos vásárlása előtt elolvastam a mellékhatásokat, és szerepel benne, hogy kerülni kell az erős fizikai tevékenységeket. 5. hete, hogy a testépítéssel foglalkozom, nem szeretném abbahagyni, nagyon megkedveltem ezt a sportot. Szeretném tudni, hogy rendszeres súlyzós edzés alatt érdemes-e elkezdeni a kúrát vagy tényleg annyira durva mellékhatásokkal jár? Olyat is olvastam, hogy rövidtávon csodaszer ez a gyógyszer, de hosszútávon megbosszulja magát. Esetleg tudna-e ajánlani valami más gyógyszert vagy valami alternatív gyógymódot a pattanásaim megszüntetésére? Szoktam az arcomat teafaszappannal mosni, ami segít is kicsit, de drasztikus javulást nem okoz. (Nem eszek fűszeres ételeket, néha egy kis sört megiszok) Gyógyszerérzékenységem nincs.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Stehlich Gábor válasza a acne témában

Tisztelt Kérdező! Ez a gyógyszer ennek a betegségnek a kezelése. Nincs semmi károsodás a szedés alatt, ha edz, csak izomfájdalomszerű tünetek. Ezt kell eldönteni, hogy a testépítés vagy a pattanások kezelése. Én úgy gondolom, hogy az arany középút. Szedi a gyógyszert, de nem edz olyan erősen. hanem kezeli pattanásait, heggel fog gyógyulni és a továbbiakban ezen nem lehet segíteni. Tisztelettel. Stehlich Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Stehlich Gábor
Dr. Stehlich Gábor Bőrgyógyász, kozmetológus, allergológus
Kérdés: 2014. április 02., 07:55; Megválaszolva: 2014. április 22., 16:31
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Mi lehet az?
Üdvözlöm. Adott egy féloldali bénult beteg. A fülön megjelent egy dudor. ( képet csatoltam). Ez a dudor néha fáj, de van amikor azon fekszik....
Hámló mellbimbó - Paget kór?
Kedves doktornő, Már harmadig napja arra ébredek fel, hogy mindktét mellemen körbe a mellbimbó udvar körül elkezdett hámlani a bőr. Aztán a nap...
Kiütések az arcon
Tisztelt Doktornő! Felső légúti vírusos fertőzésem van és az arcomon 2 napja apró piros kiütések, fehér, gennyes, hólyagszerű közép résszel...