isotretionin-ratiopharm

Tisztelt Doktornő! Mindig volt néhány pattanás az arcomon, de sohasem sok, viszont én még ennyit se akartam, így mindenképp gyógyszert akartam szedni, hiszen a korábbi kenőcsök, krémek nem használtak. Így 6 hónapja elkezdtem szedni az isotretionin-ratiopharm nevű 10 mg-os gyógyszert napi kétszeri adagban. De már az elején sok pattanás jött ki az arcomon (elsősorban 2 oldalt, a fülem előtt) , viszont más emberek (akik szintén szedtek már valamilyen gyógyszert az arcukra) és egy gyógyszerész is azt mondta, hogy folytassam, az olyankor még természetes. Viszont így a 6. hónap végéhez közeledve még mindig látszódnak 2 oldalt a pattanás, csupán nincs kidudorásuk, de erősen vörös foltok vannak és mostmár végképp nem tudom, mit csináljak. Illetve a napfény sem tudom, hogy mostmár milyen hatással van, "beleégetheti" ezeket a foltokat (pattanásokat? ) vagy könnyebben leéghet a bőröm vagy semmi káros hatása nincs? Előre is köszönöm a válaszát!

Dr. Stehlich Gábor válasza pattanásos arcbőr témában

Tisztelt Kérdező!

Ez a gyógyszere a pattanásos bőrnek. Természetesen adunk mellé külső kezelést is. Így kombináltan jobb a hatása. Nyáron is lehet szedni, csak az erős naptól kell tartózkodni.

Tisztelettel: Stehlich Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Stehlich Gábor
Dr. Stehlich Gábor Bőrgyógyász, kozmetológus, allergológus
Kérdés: 2013. április 17., 13:48; Megválaszolva: 2013. április 22., 14:36
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Arcbőr hirtelen mefáltozása
Tisztelt Dr Nő! Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott! Fáj, viszket, húzódik, pattanásos lett, kipirosodott, lyukacsos lett! Képet mellékeltem!...
Mit tehetek a túlzott faggyútermelés...
Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Nagyon zsíros, pattanásos az arcbőröm. Az utóbbi idökben a hajam is nagyon elkezdett zsírosodni, már naponta kell...
Pattanásos bőr
Kedves Dr.Nő! 16éves vagyok és már lassan 3 éve folyamatosan csúnya gyulladt pattanások vannak az arcomom főleg az alsó részen. Ezeken kinyomni...
Inerta 10mg
Tisztelt Doktornő! Pattanásos arcomra, írták fel ezt a gyógyszert vérvétel után. Az arcomon első ránézésre nem is látszik, de mégis tele van...
nem tudom, mi a teendőm
Tisztelt Doktor úr! Elmentem egy magán bőrgyógyászatra, ahol vérképet és vizeletet vizsgáltak, ami elvileg rendben volt, viszont az én bőröm...