Duzzanat a péniszen

Tisztelt Doktor Úr! 16 éves vagyok és még nem élek nemi életet. Az a kérdésem lenne, hogy pár hete megjelent a péniszem tövében egy pattanás/hólyag szerű duzzanat! Érzékeny is. Mi a teendő van rá valami vény nélküli gyógyszer/kenőcs esetleg?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Stehlich Gábor válasza bőrelváltozás a péniszen témában

Tisztelt Kérdező!

Orvosnak kellene megmutatni, mert valószínűleg antibiotikum kellene rá. Ha elhanyagolja, lehet, hogy műtéti megoldás jön majd szóba. Mielőbb menjen orvoshoz.

Tisztelettel: Stehlich Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Stehlich Gábor
Dr. Stehlich Gábor Bőrgyógyász, kozmetológus, allergológus
Kérdés: 2012. november 02., 10:20; Megválaszolva: 2012. november 05., 18:39
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
fertözö? menjek orvoshoz?
már egy jo ideje vannak fehér kis pöttyök a himvesszömön! nem viszket nem ég nem fáj de nagyon zavar. (sok kicsi apro fehér pötty az egész...
Pattanás, vagy faggyú mirigy a...
Nos pár napja észre vettem, hogy van egy faggyú mirigy, vagy egy pattanás a péniszemen. Küldök egy képet is róla amit rajzban mutatom meg, hogy hol...
Dudor a péniszen mi lehet? Ne...
17 éves vagyok. Pár napja észre vettem, hogy a makktól lefele 3-4 cmre egy dudor keletkezett. Pattanásféle. Nagyon megilyedtem, hogy mi lehet ez. Nem...
Fehér pöttyös kitüremkedések...
Jó napot kívánok! Hímvesszőmön nagyon régóta fehér színű, pattanásszerű kitüremkedések vannak jelen, végig. Én faggyúmirígyre gyanakszom...
Berepedezett Fityma
Üdvözlöm Doktor Ur! a fitymám végén lévő bőr jobb oldali része berepedezett. Apró 2-3 mm es repedések vannak rajta hosszanti irányban.Nyáron...