stafilococcus aureus

Kedves doktor úr! Tavaly jártam egy helyi bőrgyógyásznál, pattanásos bőröm miatt. Ami a hátamon a vállamon és a mellkasomon jelentkezett. Ő elküldött akkor egy vizsgálatra, ahol kimutatták, hogy stafilococcus aureus-om van. Felirt akkor antibiotikumot, illetve gyulladáscsökkentőt. A gond az hogy egy év után megint előjöttek ezek a problémák és nem tudom mit tegyek? Az orvos elég komolytalan. Valami új gyógyszer? Vagy valamilyen új eljárás van ennek a betegségnek a kezelésére? Előre is köszönöm válaszát!

Dr. Stehlich Gábor válasza akne és bakteriális fertőzés témában

Tisztelt Kérdező!

Ennek a betegségnek van gyógyszere. Ez egy A-vitaminsav származék. Bőrgyógyász szakorvos tudja vizsgálat után felírni, ellenőrzés mellett.

Tisztelettel: Stehlich Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Stehlich Gábor
Dr. Stehlich Gábor Bőrgyógyász, kozmetológus, allergológus
Kérdés: 2012. október 25., 19:06; Megválaszolva: 2012. október 29., 16:22
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Hónalj nyirokcsomó duzzanat
Tisztelt szakértő! Pár napja a jobb hónaljamban érzékeltem egy kb kisebb babszem méretű duzzanatot/ csomót. Csak a jobb oldalon, bal oldalon...
Mohs műtét
Tisztelt Doktornő! Végtag bőréből hagyományos módon eltávolított, kb 1,5 cm átmérőjű, szövettanilag igazolt dermatofibrosarcoma protuberansról...
Kiütésszerű pöttyök hasi öv...
Évek óta küzdök hasi övben szinte állandóan jelenlévő illetve hullámzó bőrkiütésemmel. Ciklusom második felében mintha erősebben jelentkezne....
Mi történik a köldökömmel??
Ma (05.22.) hajnalban el kezdett fájni a köldököm, elég piros is és kicsit más mint szokott lenni. Eléggé megijedtem..Mi lehet a baj?
Patológiai lelet értelmezése
Tisztelt Doktornő! Egy daganatos anyajegy eltávolítása után az alábbi szövettani eredményt kaptam: Egyenetlen érhálózattal rendelkező vörös...