Hipertófiás heg

Tisztelt Doktor úr/nő! 2011. júliusában kerékpáros sérülést szereztem a bal térdemen, melyet szakszerűen elláttak, majd megkezdődött a hegképződés, tavaly december óta bőrgyógyász tanácsára Contractubex géllel kenem a 3x2 cm-es heget. Mivel a hegem jól reagált a gélre ezért most júliusban, a kontroll vizsgálaton a kezelés folytatását javasolták. A probléma az, hogy így 1-2 év mire elhalványul... A kérdésem az lenne, hogy milyen módszerekkel (akár műtéti eljárással? ) lehetne elősegíteni a gélen kívül a már szinte teljesen ellapult, de vöröses, bordós, eres, heget, mely esetenként nagyon viszket? A Contractubex mellet lehet alkalmazni szilikonos gélt is? Mert esztétikailag nem egy szép látvány, és ezért nem érzem magam magabiztosnak.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Gyöngyi válasza heg gyógyulása témában

Tisztelt Kérdező!

Nyugodtan hazsnálhat szilikonos gélt vagy tapaszt, ezeknek még jobb hatásuk is van. Sajnos a hegek 1-2 év alatt halványodnak el, türelmesnek kell lenni velük. Villanófényes vagy lézeres kezeléssel lehetséges a halványításuk, de ezen kezelések csak magánrendelés keretén belül lehetségesek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 22., 23:00; Megválaszolva: 2012. szeptember 24., 17:02
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...