Bőrbetegség

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Sosem volt semmilyen bőrbetegségem, de most valamiféle kis pukli megjelent az ujjamon (Angliába érkezésem után pár napra) . Úgy néz ki mint egy véraláfutás csak kitüremkedik fél centis magasságban körülbelül a hüvelyk ujjam tövében.Nem fáj semmi probléma nincs vele csak nagyon idegesít (esztétikai) okokból viszont az egyik nap kifakadt vagy kiszakadt (nem tudom mi a megfelelő kifejezés) és elég intenzíven vérzett 1 óra eltetltével kb el is állt. Most gyógyul a seb de ugyanúgy kezd kitüremkedni. Az itteni patikában vásároltam rá fagyasztó sprayt (Scholl) ami szemölcsre meg hasonló dolgokra jó.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Gyöngyi válasza bőrelváltozás a kézen témában

Tisztelt Kérdező!

Sajnos a képen nem nagyon látható az elváltozás. A leírtak alapján lehet pl. pyogen granuloma, haemangioma. Orvosi vizsgálat nélkül azt javaslom ne használjon rá semmilyen készítményt főleg nem szemölcsre használatos fagyasztó sprayt, mert nem valószínű hogy vírusos szemölcsről van szó. Ahogy lehetősége van keressen fel bőrgyógyász szakorvost, ha tünetei nem javulnak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 21., 13:41; Megválaszolva: 2012. szeptember 21., 21:45
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...