Piros foltok a makkon!

Üdvözlöm Dr Úr/Nő! az lenne a kérdésem hogy! 2 hete jártam bőrgyógyászaton! mivel piros foltok jelentek meg a makkomon! irtfel krémet! meg egy gyógyszert FLUCONER 150Mg kapszulát! azt mondta az orvos hogyha nem múlik el a krémmel akkor szedjem ezt a kapszulát! el olvastam a mellékhatásait és nagyon meg ijedtem mivel végleges máj károsodást okozhat! és most nem nagyon merem bevenni! nem tudom mit csináljak! Előre is köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza bőrelváltozás témában

A mellékhatásoknál mindig fel kell tüntetni az összes lehetséges mellékhatást, de ez nem jelenti azt, hogy ezek elő is fordulnak. És azt előre megjósolni nem lehet, hogy kinél alakul ki mellékhatás. Természetesen visszautasíthatja a kezelést, de súlyos esetben a szájon át való kezelés csak hatékony. Remélhetőleg már a krém is elég lesz önmagában.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 09., 22:23; Megválaszolva: 2012. július 10., 14:47
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...
Foltos kezek
17 éves vagyok, mindkét kezemen ilyen a bőröm,piros foltos./Máshol nincs a testemen /Ha nyáron lebarnulok,kevésbé látszik. Ősszel illetve télen mit...
S. Aureus kezelése
Kedves doktornő! Édesanyám hátán található egy seb, amiből staphylococcus aureus lett kitenyésztve. Több orvosnál is járt, de sajnos...