Hirdetés
      • mi tegyek, hogy végre eltűnjön?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémán a következő lenne: Pityriasis versicolor. Kb. egy éve jött ki a mellkasomon, mellemen, nyakamon. Voltam bőrgyógyásznál, amikor ez kijött kb. egy éve, akkor felírt egy ilyen kikevert krémet. Használtam, használtam, de még csak nem is halványodtak. Utána olvastam a neten és vettem Lamisil derma 1%-os krémet, használtam két hétig ahogy a betegtájékoztatón van, akkor úgy láttam hogy elmúlt, de most már megint előjöttek, sőt terjednek tovább (már a mellbimbóm körül is vannak). Még van a krémből most megint használom, de még semmi. (Egyébként nem járok szoláriumba).Olvastam még a Nizoral krémről is, hogy mások azt próbálták meg. Mi javasol megpróbáljam én is azt? (árban kedvezőbb mint a Lamisil vagy a Terbisil). Vagy esetleg javasolna valami krémet vagy módszert hogyan tudnám végre elmulasztani? Előre is köszönöm! Tisztelettel

        Dr. Csuth Ágnes válasza a gombás fertőzés témában

        KEdves Kérdező! Ez a gomba a hajas fejbőrön él, nem elég csak a bőrtüneteket kezelni, a fejbőrre ketokonazol tartamú sampont kell használni minimum két hétig 2-3 naponta, és ennek habjával a testet is bekenni. A testre a Lamisil és a Terbisil hatóanyaga ugynaaz.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. február 16., 17:25; Megválaszolva: 2012. február 17., 12:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mar egy ideje küzdök vele én börgombanak mondanam canesten kremet hasznalok ra de az csak eltünteti max 1 napig hoszas hasznalat utan de visza jön kis potykent elkezdviszketni valadzik majd gyulladas ujbol viszketö érzes es nehéz megállni hogy ne...
        Tisztelt Doktor Úr! Az első tengerparti nyaralásom alatt a kézhajlatom elkezdett viszketni. Bekentem aloé vera krémmel, a sos vízre gyanakodtam. Viszont azóta is van hogy elkezd viszketni és piros is... mit tegyek ? Sajnos képet nemtudok küldeni,...
        Tisztelt doktornő! A mellékelt kép alapján mit tudna mondani? Viszkető, vörös, hámló foltok a herezacskóm. Köszönöm megtisztelő válaszát!
        Tisztelt Doktornő! Hozzátartozóm betegségével kapcsolatban szeretném kérdezni. Hasnyálmirigyen lévő cisztózus képlet (kb.2x3,5cm),amely nem növekszik,-jóindulatúnak nyilvánították,kontroll után-, okozhat e a bőrön megjelenő...
        Tisztelt Doktornő! Kb. egy hónapja egy pici , kb borsónyi nagyságú bőrből nem kiemelkedő piros folt jelent meg a jobb oldali mellhajlatomban, ami időnként viszket, főleg ha viz, nedvesség éri, vagy ha a karom felemelem. Eddig babahintőport...
        T. Doktornő! 39 éves nő vagyok, a hajammal eddig sosem volt gondom, pár éve hullott egyszer foltokban, de vashiány rendezésével visszasűrűsödött. Jelenleg viszont diffúz erős hullást (csomókban) tapasztalok egy hónapja, ami kb két hete...
        Kedves Doktornő! Pár hónappal ezelőtt megjelent a nyakamon egy akkor még kis méretű, testszínű, szemölcsnek kinéző képződmény, ami pár nappal ezelőtt megduzzadt és kétszeresére nőtt, olyan, mintha megtelt volna vérrel. Először csak...
        Kedves Doktor úr/nő, Az isotretionin kúrával kapcsolatban fordulnék önökhöz. Az arcbőröm nagyon zsíros és fénylő volt mindig, hatalmas tág pórusokkal karöltve. Pattanásaim többnyire apró tűhegynyi méretű kis pattanások voltak, nem...
        Tisztelt Doktornő, egy héttel ezelőtt bőrgyógyász egy kis csomót „tisztított ki” a jobb fülkagylóm mögött, közvetlenül ahol a fülkagyló a fejhez csatlakozik. Azt mondta hogy atheróma, ami előzőleg be volt gyulladva, az...
        Üdvözlöm! A kisfiam hónalján először szeptember végén jöttek ki olyan elváltozások, amik úgy néztek ki, mintha egy vízhólyag elpukkant volna, tehát kb. kör alakú, piros, hamhiányos folt. Több volt egymás mellett, a hónalj legfelsőbb...