Helyettesítés

Tisztelt doktornő! Említette hogy számomra nem a legmegfelelőbb gyógyszer a Cymbalta, mivel sok a mellékhatása. Erre sajnos tapasztalat útján is sikerült rájönnöm mert a szememnél igen erős belső nyomást éreztem. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen gyógyszerrel lehetne a Cymbaltát helyettesíteni. A válasz nagyon fontos lenne mivel a Cymbaltát már nem tudom szedni, de pozitív hatásaira szükségem van, mivel nagyon le vagyok gyengülve. Ezt a lábujjaimban, és a lábfejízületeimben is érzem már, mert fájnak és ezáltal nehéz a menés. Válaszát előre is köszönöm: Tibor

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza Raynaud témában

Kedves Tibor!

A Raynaud-szindróma esetén értágítók megpróbálhatók. Kérje ennek felírását háziorvosától. A fülzúgásra ajánlanám a betahistin vagy piracetam tartalmú készítményeket. Értágítónak pentoxyphillint.

 Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
Kérdés: 2009. június 27., 15:32; Megválaszolva: 2009. június 27., 15:32
Kérdések és válaszok: Autoimmun betegségek
Autóimmun beteg covid vakcina
Tisztelt Dr Nő! 2003 óta Wegener-féle granulomatosis autóimmun betegségem van. Jelenleg tünetmentes vagyok évek óta. Trombózisom utáni kezelés...
Cronh beteg vagyok, ajánlja-e...
Régóta fennálló autoimmun betegségem van, sok hírt hallani, hogy a betegségem miatt meggondolandó a vakcina beadása. A jelenlegi oltóanyagok közül...
oltási tanács kérése COVID-dal...
Tisztelt Doktornő! A nevem Stvorecz Adrián, a COVID-19 elleni oltóanyagokkal kapcsolatban szeretném kikérni az Ön véleményét! Állapotomról...
Gyógyító vizualizáció...
Üdvözlöm tisztelt Doktornő! Bechterew-kóros vagyok már 12 éve.11 éve biológiai terápiát kapok gyógyszerekkel kiegészítve,de sajnos egyre...
Hasi fájdalom gyengeség fejfájás
Tisztelt Doktornő/Úr 29 éves férfi vagyok. Régóta tartó hasi panaszok nagyfokú fáradtság, erőtlenseg, fejfájás (amely a mindennapjaimban is...