Allergia

Tisztelt Cím! Olyan problémám van, hogy kb. 1, 5 hónapja kiütés szerű valamik jöttek ki rajtam. Apró pattanás szerűen kezdődik, nagyon viszket, majd később sebes és váladékos. Nagyon nehezen múlik el. Az orvosom szerint bakteriális fertőzés, kaptam rá kenőcsöt, de nem múlik el, sőt, egyre több jön rám. Fogamzásgátló tablettát szedek 2 hónapja, és olvastam a betegtájékoztatón, hogy a bevonata tartalmaz vörös, sárga, és fekete vas-oxidot. A kérdésem az lenne, hogy okozhatja-e a fog.gátló gyógyszer ezeket a kiütéseket, mert nekem fémallergiám van, de nem tudom pontosan, hogy milyen fémre?! Várom válaszát, és javaslatát. Köszönettel: Pillangó09

Dr. Csáki Csilla válasza fémallergia témában

Kedves Kérdező!

Valószínű, hogy valamilyen kontakt allergia okozza a kiütéseket. De lehet a tabletta színezéke, bevonata is a háttérben. Javaslom, menjen el bőrgyógyászhoz vagy allergológushoz, végeztessen el egy teljes epicután bőrpróbát, hogy pontosan kiderüljön, mire allergiás. A tablettát meg le lehetne cserélni másikkal, ha gyanús, hogy ez okozza! A viszkető kiütések felülfertőződhetnek baktériumokkal, de attól még lehet allergia a kiváltó ok, pláne, ha már tudjuk, hogy fémallergiás!

Üdvözlettel:

Dr. Csáki Csilla

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. augusztus 20., 15:56 ;Megválaszolva: 2011. augusztus 27., 08:38
Kérdések és válaszok: Allergia
Krómacél allergia
Kb. 3 és fél éve csuklótörésemet krómacél lemezzel rögzítették. A lemez azóta is benne van. A kérdésem az lenne, hogy ha esetleg allergiás...
Fémallergia kobaltchloridra
Tisztelt Doktor/Doktornő! Nem rég csináltattam Brial fémallergia tesztet mert kíváncsi voltam hogy allergiás vagyok-e az aranyra. Mindig amikor az...
Égésszerű hólyagok
Tisztelt Dr.Nő! Voltam bőrgyógyásznál, hogy kiderüljön, miért is vannak azok az égés szerű hólyagok a testemen. A Dr. Úr azt mondta, fém...
Rovarcsípés allergia
Egy éve megcsípett egy darázs a kézfejemen és pár órával később bedagad egy hétre a kezem (persze ittam kálciumot és kaptam injekciót is az...
Fekete ezüst
Tisztelt Web doktor!    Par eve viselek egy ezust nyaklancot, de egy ideje egyszeruen keptelen vagyok, az ezust teljesen megfeketedett es a nyakam korbe...