• Fix gyógyszerkiütés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Nemrégiben fix gyógyszerkiütést állapított meg a bőrgyógyászom, azonban azt mondta hogy nincs rá gyógymód, a foltok színe halványulni fog, de teljesen nem múlik el. Semmilyen krémet nem kaptam a kezelésükre. A problémám az, hogy a nyakamon és az arcomon (szám körül, szemem mellett) vannak ezek a foltok, elég látványosak, zavaróak. Valóban nincs rá gyógymód/kezelés, és egész életemben kell viselnem a nyomait? Köszönettel:

        Dr. Gál Mónika válasza a allergia témában

        Kedves Kérdező! Amennyiben fix gyógyszerkiütésekről van szó, a foltok nem maradnak meg. Több hónap szükséges a teljes elhalványodásukhoz. Valamint nagyon fontos, hogy a kiváltó gyógyszerrel ne találkozzon többé a szervezet, mert ha újra aktiválódnak a foltok, természetesen újra kialakul a barnaság is.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Gál Mónika
        bőrgyógyász-allergológus

        Dr. Gál Mónika
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. június 08., 10:19; Megválaszolva: 2011. június 09., 13:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! 3 éve volt egy gerincsérv műtétem és azt követően fájdalomcsillapítónak Tramadolt adtak. Ezt az elején “rendszeresen” kellett szednem kb. 3 héten keresztül,amíg nem múlt el a fájdalom. 100mg volt a kezdő...
        Kb 3 hete arra lettem figyelmes esténként, hogy az egész testemen előfordul a viszketés. Nagyon érzékeny lett a bőröm és a viszketés enyhítése után kipirosodik, és felhurkásodik. Esetleg ennek lehetnek komoly okai? 2 hónapja lett egy...
        Kedves Doktornő, Van egy hároméves fiam, aki már 1-1,5 hónapja nagyon nehezen vagy egyáltalán nem kap levegőt az orrán. Hiába csöpögtetünk vagy szívom az orrát porszívóval semmit sem használ. Egy hete voltunk egy orr-fül gégésznél, aki...
        Tisztelt doktornő! Vashiány miatt felirták nekem a sorbifer durules tablettát. Egy tabletta beszedése után 1,5 órával allergiás reakciók léptek fel nálam. Magas vérnyomás, pulzus, arczsibbadás. Sürgösen orvoshoz fordultam ezzel a...
        Tisztelt Doktornő! Szédüléses, gyengeséges tüneteim vannak több, mint fél éve. Múlt héten elmentem egy alapos vérvizsgálatra, ahol minden rendben, kivéve: Koleszterin: 5,6 mmol/L LDL: 3,63 mmol/L Eozinofil: 0,56 Giga/L Eozinofil:...
        Tisztelt DoktorNŐ/Úr! Allergiával kapcsolatos kérdésem a következő lenne. A súlyos allergiás reakció az anafilaxias sokk az allaergénnel történő találkozás esetén maximum mennyi idővel jelentkezhet. A kérdésem főként a gyógyszer...
        Jó napot. Olyan problémám lenne,hogy méhészkedéssel foglalkozom,körülbelül két éve.Csípett már meg méh többször is (nyakam,karom,bokám)kicsit megdagadt majd kb két napra rá eltűnt.Nemrégiben megcsípet közvetlen a szemem alatt...
        Tisztelt dr nő/úr! Orvosom többféle étel allergia miatt EpiPen inkekciót írt fel! Az lenne a kérdésem , hogy az van ráírva hogy nem tárolható hűtőbe de 25 fok felett se legyen.. De ha nyáron van 30 akár 40 fok is? Akkor mit csináljak?...
        Kedves doktornő, van egy 2 éve fennáló csalánkiütésem, amire lordestint és cetirizint szedtem, ami tökéletesen be is vált. Azonban most 11 hetes kismama vagyok és nem merem szedni ezeket a gyógyszereket. Bőrgyógyászatra csak februárra kaptam...
        Tisztelt Doktornő! Két éves koromban tojás érzékenységet mutattak ki nálam, de a háziorvosom nem foglalkozott ezzel, így fogyasztottam tojást, nagyon sokáig nem volt probléma az élelmiszerekkel. Viszont miután egyre idősebb lettem egyre több...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés