Allergia?

Üdvözletem! Február 17-én a nőgyógyász Dalacin hüvelykrémet írt fel nekem. A használat után két nappal erős és egész testre kiterjedő viszketést éreztem, ami azóta is tart. A gyógyszertárban Fenistil kenőcsöt adtak, ami azonban semmit nem használ. Tele vagyok kiütésekkel és a testem minden négyzetcentimétere viszket. Ez mitől lehet? Allergiás lennék valamelyik hatóanyagra? És milyen készítmény szüntetné meg ezt a rettenetes viszketést? Köszönöm a választ.

Dr. Csuth Ágnes válasza allergia témában

Kedves Hölgyem!

Valóban allergia gyanúja merül föl.Vegyen a patikában antihisztamin tablettát, ha nem enyhül panasza, keressen fel bőrgyógyászt, mert ez esetben kiegészítő kezelés is szükséges lehet!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 22., 19:45; Megválaszolva: 2011. február 23., 15:45
Kérdések és válaszok: Allergia
Gyógyszer allergia
Tisztelt doktornő! Vashiány miatt felirták nekem a sorbifer durules tablettát. Egy tabletta beszedése után 1, 5 órával allergiás reakciók léptek...
Allergiás tünetek
Tisztelt Doktornő! Tavaly májusban jelentkeztek először a tüneteim: folyamatos orrdugulás, tüsszentések, ritkán szemviszketés. A tünetek nagyon...
Kérdések vegyszerekre, illatanyagokra...
Tisztelt Doktornő! Rengeteg élelmiszerre, vegyszerre, pollenre allergiás vagyok. Az utóbbi hónapokban egyértelműen beazonosítottuk, hogy szervezetem...
Nehézlégzés allergiától
Tisztelt Doktor Nő! Érdeklődni szeretnék, hogy mitől lehet az, hogy allergiás vagyok szinte mindenre (poratka, parlagfű, növényfélék kivéve...
Mikor kezdhetek másik allergia...
Tisztelt Doktor úr/nő! Eddig Loratadin hexalt szedtem, de nem hat, ezért szeretném kipróbálni a Revicet akut-ot. Ma reggel 6-kor vettem be egy...