Keserű szájíz és a parlagfű allergia

Azt szeretném megtudni, hogy lehet e összefüggés a parlagfű allergiámnak a keserű szájízhez.Néhány napja nagyon felerősödtek a z allergiám tünetei.Claritine-t kezdtem el szedni.Közel azonos időben a gyógyszer szedésével, keserű szájíz jelentkezett nálam, amit evés és ivás után érzek. Előre is köszönöm válaszukat!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a allergia témában

Kedves Hölgyem! Elképzelhetőnek tartom, hogy a Claritine mellékhatásáról lehet szó, de ez csak akkor derül ki, ha a gyógyszer elhagyására megszűnnek a panaszok. Egyéb oka lehet reflux, ami előfordulhat, hogy épp most jelentkezett.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 31., 07:53; Megválaszolva: 2010. szeptember 01., 11:37
Kérdések és válaszok: Allergia
Kaphatok-e COVID-19 oltást?
Tisztelt Dr. Nő! Az lenne a kérdésem- sajnos súlyos pollen allergiában szenvedek és emiatt kereszt reakció alakult ki bizonyos növényi ételekkel...
Általános allergiavizsgálat
Tisztelt Doktor nő! Nem tudok olyanról, hogy Nekem lenne allergiám bármire is, de érdeklődnék, hogy teljeskörű általános allergiavizsgálatot ha...
Görcsöl és megdagad a nyelvem
Üdvözlöm. Nekem az lenne a problémám, hogy időnként begörcsöl és megdagad a nyelvem. Olyankor nyelni is alig tudok. Orvosnál még nem voltam vele...
Szelén-allergia?
Tisztelt Doktornő! A következő problémára remélek Öntől magyarázatot, választ: A koronavírus elleni védekezés egyik ajánlott szere a szelén....
Várandósság - allergia
Tisztelt Szakèrtő! 9 hetes várandós vagyok ikrekkel. Ezt a nyarat idáig elèg jól megúsztam az allergiát tekintve, állandóra nem szedtem rá semmit...