Viszketés

Tisztelt doktorúr/nő! Lertazint szedek három hete, de pár napja elkezdett viszketni a fülem (belülről), orrom és szemem. Nem hiszem, hogy allergia, mert akkor használna a gyógyszer. (A gyógyszert más okból kifolyólag kaptam). Mi lehet ez? És mit tehetek ellene?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Gál Mónika válasza a allergia témában

Kedves Kérdező! A nyálkahártya viszketést okozhatja pollen allergia. Annak ellenére, hogy eddig nem volt panasza, nem kizárt, hogy időközben kialakult érzékenysége parlagfűre vagy feketeürömre, esetleg valami egyéb jelenleg virágzó gyomra. Az antihisztamin tabletták nem tudják minden esetben kivédeni ezeket a panaszokat. Tüneteit semmiképpen nem a gyógyszer számlájára írnám, inkább egy véletlen időbeli egybeesésről lehet szó.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Gál Mónika
Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus
Kérdés: 2010. augusztus 22., 12:20; Megválaszolva: 2010. augusztus 25., 10:36
Kérdések és válaszok: Allergia
Kaphatok-e COVID-19 oltást?
Tisztelt Dr. Nő! Az lenne a kérdésem- sajnos súlyos pollen allergiában szenvedek és emiatt kereszt reakció alakult ki bizonyos növényi ételekkel...
Általános allergiavizsgálat
Tisztelt Doktor nő! Nem tudok olyanról, hogy Nekem lenne allergiám bármire is, de érdeklődnék, hogy teljeskörű általános allergiavizsgálatot ha...
Görcsöl és megdagad a nyelvem
Üdvözlöm. Nekem az lenne a problémám, hogy időnként begörcsöl és megdagad a nyelvem. Olyankor nyelni is alig tudok. Orvosnál még nem voltam vele...
Szelén-allergia?
Tisztelt Doktornő! A következő problémára remélek Öntől magyarázatot, választ: A koronavírus elleni védekezés egyik ajánlott szere a szelén....
Várandósság - allergia
Tisztelt Szakèrtő! 9 hetes várandós vagyok ikrekkel. Ezt a nyarat idáig elèg jól megúsztam az allergiát tekintve, állandóra nem szedtem rá semmit...