• Tetoválás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Jó napot!

        Olyan kérdésem lenne hogy én még nyár elején csináltattam egy tetoválást (pirossal szinezett kinai jel) és kb egy 3 hónapja felvan dagadva benne a piros szín + viszket is! Mi a teendő ilyenkor?

        WEBBeteg szakértő válasza a allergia témában

        Kedves Kérdező!

        A tetoválást vékonyan kenje be hígtott Elocomos vagy Hydrocortison krémmel, kérje háziorvosa segítségét, ugyanis a krémek receptre kaphatóak. Emellett antihisztamin-tartalmú tablettát is bevehet, ez vény nélkül is kapható. Ha ez nem segít, keressen fel bőrgyógyászt!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bodnár Edina
        bőrgyógyász, onkológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Bodnár Edina
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-03-01 10:11:09; Megválaszolva: 2010. március 01., 10:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! A Synlabnál allergia vizsgálatot végeztettem 2 éve, amikor almára, narancsra, és őszibarackra IgE pozitív eredményt hoztak ki. Azóta ezeket nem fogyasztottam, majd ez év júniusában a kontroll vizsgálat mindhárom esetben...
        Tisztelt Doktor Ur/No Nemreg csinaltattam egy allergia tesztet. Kimutattak, hogy a poratkara, a fufelekre es a csotanyra vagyok allergias ilyen sulyossagi sorrendben. Allergias tuneteim a mindennapokban nincsenek. A szuleim telken elofordul evente 1x, hogy...
        Tisztelt Dr nő/úr! Sajnos nagyon sokat szenvedek az allergiátol.. pollen allergiás elég agresszív (csalán kiütés , köhögés , orr-fül viszketés , az asztmám miatt sajnos fulladás-sipoló légzés is fel szokott lépni. Két kritikus időszak...
        Üdvözlöm! Gyermekkoromban elestünk motorral be kellett varrni a lábam ekkor kenték be jóddal, másnap olyan panaszaim voltak ami a gyomromat érintette mintha leállt volna az emésztésem erre mondták azt hogy jódérzékeny vagyok! Első...
        Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! 3 éve volt egy gerincsérv műtétem és azt követően fájdalomcsillapítónak Tramadolt adtak. Ezt az elején “rendszeresen” kellett szednem kb. 3 héten keresztül, amíg nem múlt el a fájdalom. 100mg volt a...
        Kb 3 hete arra lettem figyelmes esténként, hogy az egész testemen előfordul a viszketés. Nagyon érzékeny lett a bőröm és a viszketés enyhítése után kipirosodik, és felhurkásodik. Esetleg ennek lehetnek komoly okai? 2 hónapja lett egy...
        Kedves Doktornő, Van egy hároméves fiam, aki már 1-1, 5 hónapja nagyon nehezen vagy egyáltalán nem kap levegőt az orrán. Hiába csöpögtetünk vagy szívom az orrát porszívóval semmit sem használ. Egy hete voltunk egy orr-fül gégésznél,...
        Tisztelt doktornő! Vashiány miatt felirták nekem a sorbifer durules tablettát. Egy tabletta beszedése után 1, 5 órával allergiás reakciók léptek fel nálam. Magas vérnyomás, pulzus, arczsibbadás. Sürgösen orvoshoz fordultam ezzel a...
        Tisztelt Doktornő! Szédüléses, gyengeséges tüneteim vannak több, mint fél éve. Múlt héten elmentem egy alapos vérvizsgálatra, ahol minden rendben, kivéve: Koleszterin: 5, 6 mmol/L LDL: 3, 63 mmol/L Eozinofil: 0, 56 Giga/L Eozinofil: 9,...
        Tisztelt DoktorNŐ/Úr! Allergiával kapcsolatos kérdésem a következő lenne. A súlyos allergiás reakció az anafilaxias sokk az allaergénnel történő találkozás esetén maximum mennyi idővel jelentkezhet. A kérdésem főként a gyógyszer...