Napallergia

Jó napot kívánok!

Ha több ideig a napon tartózkodóm (néhány nap, néhány óra) , megtelik a testem apró, piros kiütésekkel, amelyek rendkívül égnek, viszketnek. Úgy gondolom, hogy ez valamilyen allergia. Általában kerülöm a napozást. Ha vízpartra megyek, mindig az árnyékba ülök. De minthogy ismét megyek Görögországba a tengerre, elkerülhetetlen a napozás. Mit tegyek, milyen gyógyszert szedjek? Hatásos ilyenkor a napozókrém használata?

Előre is köszönöm a segítségüket!

Dr. Bodnár Edina válasza napallergia témában

Kedves Kérdező!

Allergia ellenes ún. antihisztamin gyógyszer mellett alkalmazzon magas faktorszámú napozószert, mellyel csökkenthető a tünetek kialakulása.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 14., 22:07 ;Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 12:50
Kérdések és válaszok: Allergia
Napfény allergia?
Üdvözlöm! Két éve nyáron, ha nap ért, apró kiütések keletkeztek a karjaimon (terhes voltam) . Tavaly is ez volt a helyzet. Viszketett, égett....
Csalánkiütés vagy irritáció?
Tisztelt Doktornő/úr! Pár napja kezdtem el a szabadban edzeni, és azt vettem észre, hogy a nyakamon megjelent egy nagyobb vörös folt, amiben kisebb...
Nap allergia
Üdvözlöm! Minden nap általában kint vagyok 1 órát délután, mert segítek a szüleimnek, de évről évre azt tapasztaltam, hogy egyre jobban nem...
Napallergia
Tisztelt Doktornő! Köszönöm a gyors válaszát. Megkérdeztem a gyógyszertárban, hogy milyen gyógyszerek vannak amelyek antihisztamin tartalmúak, a...
Nap allergia
Nap alergiám van az-az fény allergia, már az elsö napfénynél előjött, eddig medrolt szedtem, de nem igazán használt, van e más fajta gyogyszer ami...