Xyzaltól hízás

Tisztelt Dokot Úr!

2éve szedek gyógyszert poratka allergiámra (szénanáthára) .Először telfastot szedtem amely 1év után kb.nem hazsnált már..utána Xyzalt kaptam de mióta ezt szedem egy jó 5kg-ot felszedtem. Mindig is sovány testalkatú voltam..hízókúráznom kellett mostpedig fogyókúrába kedztem 2 hónapja.Eddig semmi változást nem észlelek pedig minden nap tornázom, iszok 2liter ásványvizet..6után nem eszem stb. Sztem  ez a  a jelentős hízás a gyógyszer mellékhatásaként tudható be. Szeretnék másik gyógysterre áttérni.lehteséges, hogy van olyan allergia elleni gyógyszer amitől nem lehet hízni? Igen tudom valamit vaklamiért..a xyzal jó gyógyszer de viszont ezsem tökéletes vannak nehéz napok amikor mintha nemis szedtem volna be: ( Nemtudom így már magam elfogadni..mindig is véonyabb voltam és ez nekem így nagyon rossz.Segítsen doktor úr!: Hiába mozgok..és hiába csökkentettem a kaóriabveitelt nem hazsnál..sztem itt   a gyógyszer elhagyása lenne a megoldás.

Tisztelettel: Z.Réka

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza allergia témában

Tisztelt Kérdező!

Az Ön által leírt aggályai meggyőzőek és tényleg el kéne hagyni a Xyzal szedését. Van helyette más legalább olyan hatékony gyógyszer, de azt nem tudom ígérni, hogy az nem okoz súlygyarapodást. Ha az antihisztamin önmagában nem elégséges, ki kell egészíteni lokális szerekkel amit az orrba fújkál, vagy, ha másra nem érzékeny akkor immunterápiát kéne végezzen.

A Xyzalra már más is panaszkodott, hogy meghízott és elhiszem Önnek nehezére esik és nagyon helyes, hogy nem törődik bele a súlyfeleslegbe. Nagy súlyt kéne fektetni a poratka koncentrációjának csökkentésére: matracok műanyaggal való bevonása, ágynemű heti főzése mosása, a szőnyegek és kárpitok porszívózása, minden "porfogó" kitakarítása és eltávolítása. A súlyfelesleg leadása csakis hypokalóriás étrend és fokozott fizikai terhelés (torna, kocogás, aerobik, úszás stb) .

Üdvözlettel: Dr. Brugós László

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. március 27., 21:31; Megválaszolva: 2011. szeptember 21., 13:34
Kérdések és válaszok: Allergia
Gyógyszer allergia
Tisztelt doktornő! Vashiány miatt felirták nekem a sorbifer durules tablettát. Egy tabletta beszedése után 1, 5 órával allergiás reakciók léptek...
Allergiás tünetek
Tisztelt Doktornő! Tavaly májusban jelentkeztek először a tüneteim: folyamatos orrdugulás, tüsszentések, ritkán szemviszketés. A tünetek nagyon...
Nehézlégzés allergiától
Tisztelt Doktor Nő! Érdeklődni szeretnék, hogy mitől lehet az, hogy allergiás vagyok szinte mindenre (poratka, parlagfű, növényfélék kivéve...
Mikor kezdhetek másik allergia...
Tisztelt Doktor úr/nő! Eddig Loratadin hexalt szedtem, de nem hat, ezért szeretném kipróbálni a Revicet akut-ot. Ma reggel 6-kor vettem be egy...