Allergia?

Risztelt Dr Úr/Nő!

Még decemberben a bőrgyógyászom a pattanásaimra 3 féle krémer írt fel. Valamivel később allergiás tüneteim lettek. Ez abban nyílvánult meg, hogy kipirosodott az arcom és a dekoltázsom. Nagyon viszketett. Kaptam rá Kálcium injekciót is, ami hatásosna bizonyult.

Később krémek használata nélkül is előfordult. Voltam allergia vizsgálaton, ami csak légúti allergia vizsgálat volt. Nem mutatott ki semmit.

Ma viszketés nélkül is kipirosodott az arcom, de úgy mintha "állarc" lenne rajtam. Tehát a szemem és a szám körül semmi elváltozás....Vajon mitől lehet? Ez esetben célszerű elmenni egy gyógyszerallergia vizsgálatra? Lehet hogy valami szövetre jönnek ki a tünetek?

Válaszát nagyon köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza allergia témában

Tisztelt Kérdező!

Igen, érdemes lenne felkeresni egy Allergológia Szakrendelést, ahol kivizsgálják a tünetek okát. Addig ne használjon semmilyen krémet.

Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. január 23., 17:03; Megválaszolva: 2011. augusztus 26., 09:40
Kérdések és válaszok: Allergia
Gyógyszer allergia
Tisztelt doktornő! Vashiány miatt felirták nekem a sorbifer durules tablettát. Egy tabletta beszedése után 1, 5 órával allergiás reakciók léptek...
Allergiás tünetek
Tisztelt Doktornő! Tavaly májusban jelentkeztek először a tüneteim: folyamatos orrdugulás, tüsszentések, ritkán szemviszketés. A tünetek nagyon...
Nehézlégzés allergiától
Tisztelt Doktor Nő! Érdeklődni szeretnék, hogy mitől lehet az, hogy allergiás vagyok szinte mindenre (poratka, parlagfű, növényfélék kivéve...
Mikor kezdhetek másik allergia...
Tisztelt Doktor úr/nő! Eddig Loratadin hexalt szedtem, de nem hat, ezért szeretném kipróbálni a Revicet akut-ot. Ma reggel 6-kor vettem be egy...