• Bőrkiütés mellékhatásként?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Az elmúlt napokban Dalacin hüvelykrémet használtam. (Ezt a nőgyőgyászom a folyásom végett írta fel). Jelenleg tele vagyok piros kiütéssel (elég nagyok, és csúnyák), legfőképp a nyakamon és a mellkasomon, de az arcomon is van néhány. Mindez néhány napja tart, és jelenleg nem akarnak múlni, sőt mintha újabbak jelennének meg, pedig a krémet már nem használom. A gyógyszer mellékhatásai között szerepel a bőrkiütés. Ezzel mi a teendő? Ezek maguktól el fognak múlni, vagy esetleg erre van valami krém? Segítségét előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a kiütés témában

        Kedves Kérdező!

        A gyógyszerallergia magától is elmúlik, de antihisztaminok, steroidok meggyorsítják a folyamatot, de sajnos ezeket nem lehet recept nélkül kapni, csak orvos írhatja fel.

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-09-01 15:01:11; Megválaszolva: 2011. augusztus 05., 07:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! 3 éve volt egy gerincsérv műtétem és azt követően fájdalomcsillapítónak Tramadolt adtak. Ezt az elején “rendszeresen” kellett szednem kb. 3 héten keresztül,amíg nem múlt el a fájdalom. 100mg volt a kezdő...
        Kb 3 hete arra lettem figyelmes esténként, hogy az egész testemen előfordul a viszketés. Nagyon érzékeny lett a bőröm és a viszketés enyhítése után kipirosodik, és felhurkásodik. Esetleg ennek lehetnek komoly okai? 2 hónapja lett egy...
        Kedves Doktornő, Van egy hároméves fiam, aki már 1-1,5 hónapja nagyon nehezen vagy egyáltalán nem kap levegőt az orrán. Hiába csöpögtetünk vagy szívom az orrát porszívóval semmit sem használ. Egy hete voltunk egy orr-fül gégésznél, aki...
        Tisztelt doktornő! Vashiány miatt felirták nekem a sorbifer durules tablettát. Egy tabletta beszedése után 1,5 órával allergiás reakciók léptek fel nálam. Magas vérnyomás, pulzus, arczsibbadás. Sürgösen orvoshoz fordultam ezzel a...
        Tisztelt Doktornő! Szédüléses, gyengeséges tüneteim vannak több, mint fél éve. Múlt héten elmentem egy alapos vérvizsgálatra, ahol minden rendben, kivéve: Koleszterin: 5,6 mmol/L LDL: 3,63 mmol/L Eozinofil: 0,56 Giga/L Eozinofil:...
        Tisztelt DoktorNŐ/Úr! Allergiával kapcsolatos kérdésem a következő lenne. A súlyos allergiás reakció az anafilaxias sokk az allaergénnel történő találkozás esetén maximum mennyi idővel jelentkezhet. A kérdésem főként a gyógyszer...
        Jó napot. Olyan problémám lenne,hogy méhészkedéssel foglalkozom,körülbelül két éve.Csípett már meg méh többször is (nyakam,karom,bokám)kicsit megdagadt majd kb két napra rá eltűnt.Nemrégiben megcsípet közvetlen a szemem alatt...
        Tisztelt dr nő/úr! Orvosom többféle étel allergia miatt EpiPen inkekciót írt fel! Az lenne a kérdésem , hogy az van ráírva hogy nem tárolható hűtőbe de 25 fok felett se legyen.. De ha nyáron van 30 akár 40 fok is? Akkor mit csináljak?...
        Kedves doktornő, van egy 2 éve fennáló csalánkiütésem, amire lordestint és cetirizint szedtem, ami tökéletesen be is vált. Azonban most 11 hetes kismama vagyok és nem merem szedni ezeket a gyógyszereket. Bőrgyógyászatra csak februárra kaptam...
        Tisztelt Doktornő! Két éves koromban tojás érzékenységet mutattak ki nálam, de a háziorvosom nem foglalkozott ezzel, így fogyasztottam tojást, nagyon sokáig nem volt probléma az élelmiszerekkel. Viszont miután egyre idősebb lettem egyre több...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés