Allergia és fejfájás: mit adhatok a kisfiamnak?

T. Doktornö Tanácsot zseretnék kérni a kisfiam alergiás szoja és por atka, szedünk rendszeresen gyogyszert este egy fél iriuszt. de ugy vettem észre hogy egyes fajta gyogyszerekre is, pl.ha lázás és nurofent adokneki akor nagyon bedagad az also szája széle, de ha rubofent adok neki akkor a fölsö szája széle dagad algopirint nem adhatokneki mert atol meg olyan rángatozásjönrá mintha lázgörcselenne.ezek után mit adhatokneki ami leviszi a lázát és megszünteti a fejfájását, mert már nem merek mit adni neki. elöreis köszönöm válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csáki Csilla válasza gyógyszerallergia témában

Kedves Kérdező!

Amennyiben kisfia a Nurofenre, Algopyrinre és Rubophenre is allergiás, akkor leginkább csak a hűtőfürdő marad lázcsillapításra. Ugyanis minden többi lázcsillapító és kúp is tartalmazza valamelyik hatóanyagát a 3 közül. Esetleg még a Cataflam cseppet próbálhatják ki!

Üdvözlettel:

Dr. Csáki Csilla

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 03., 11:14; Megválaszolva: 2012. szeptember 08., 14:58
Kérdések és válaszok: Allergia
Gyógyszer allergia
Tisztelt Dr Hangonyi Csilla. 20 éves koromban tüdőgyulladás kezelésére írtak fel nekem tetraciklin alapú antibiotikumot. Az első adag után...
gyógyszerallergia
Tisztelt Doktornő! Remélem tud nekem segíteni:) 2011-ben az egyik fogam nagyon begyulladt, gyökértörés volt. A gyulladás miatt sok antibiotikumot...
Algoflex M vagy Bioparox allergia
Tisztelt Dr. Hangonyi Csilla Asszony! Még tegnapelőtt este lettem figyelmes a combomon jelentkező piros foltokra, de akkor még nem gyanakodtam rá, hogy...
Antibiotikum allergia
Tisztelt Doktor Nő! 18 évesen megfázásos jellegű betegségre kapott ceklor tartalmú antibiotikumra allergiás lettem, ami kiütésekkel és orr...