• Vitaminok téma

        DRportal
        Úgy tűnik, hogy a migrénben szenvedő gyermekek, kamaszok és felnőttek nagy része enyhe D-vitamin-, riboflavin- és a sejtek szaporodásához és fenntartásához szükséges energia termelésében szerepet játszó koenzim Q10-hiányban szenved.
        Több mint TestŐr
        Külső és belső szépségünkért is sokat tehetünk, ha egészséges, vitaminban gazdag ételeket fogyasztunk, amelyek hozzájárulnak bőrünk vitalitásához is. Az pedig csak ráadás, hogy akár egy desszerttel is sokat tehetünk a szépségünkért!
        Több mint TestŐr
        Nem is gondolnánk, hogy ha rendszeresen tökmagolajat öntünk a salátánkra, krémlevesünk tetejére, vagy akár a vaníliafagylaltunkra, akkor nemcsak a kulináris élvezeteknek hódolunk, hanem sokat teszünk az egészségünkért is, hiszen a tökmagolaj tele van vitaminokkal, és a téli hidegben az immunrendszerünk erősítésében is segítségünkre lehet!
        WEBBeteg
        Vitaminok
        Hajunk egészségének megőrzéséhez vitaminokra, nyomelemekre, fehérjékre és ásványi anyagokra is szükség van.
        Több mint TestŐr
        Az egészség megőrzéséhez elengedhetetlenek a vitaminok és az ásványi anyagok. Az alaposan átgondolt vegyes táplálkozással megoldható ez a szükséglet, de sok esetben utánpótlásra van szükség. Az A-, B-, C-, D-, E-vitamin alapvető szükséglete a szervezetnek, de egy hajhullás vagy bőrprobléma sokszor szelén-, vas-, kalcium- vagy cinkhiányra utal.
        Több mint TestŐr
        Sokan úgy gondolják, hogy 40 éves kor után már a B oldal jön, pedig ha valaki odafigyel a vitaminok, az ásványi anyagok pótlására, akár a sejtöregedést is lelassíthatja. Az énekesnő, Sári Évi zöldségekkel és gyümölcsökkel pótolja a szervezetének szükséges vitaminokat. De a szépségét megőrző E-vitamin-pótlásról sem feledkezik meg soha. Azt mondja, sokkal tudatosabb így 40 felett, mint 20 évesen.
        Több mint TestŐr
        A bőr a szervezet első védelmi zónája, szerkezetének karbantartására viszont nem elegendő a külső ápolás. Talán legfontosabb a hidratálás, az elegendő folyadékpótlás, ezenkívül a bőrt táplálja az A-, E-, B-, C-vitamin is. Ezek a vitaminok a köröm és a haj épségét is segítik fenntartani.
        Több mint TestŐr
        A fogápolásnál a fogmosás mellett az is fontos, hogy megfelelő vitaminokból elegendő jusson a szervezetbe. Az A-, a C-vitamin fogyasztása szükséges a fogak, az íny egészségének a megóvásához. A fogelszíneződésért legtöbbször a színes élelmiszerek a felelősek. A kávé, a tea vagy például egyes fűszerek fogyasztása megszínezi a fogzománcot, ilyenkor a szokásos fogmosást érdemes alaposabban végezni. De sokszor pont a fogmosás után használt szájvíz a fogelszíneződés okozója. Nem minden szájvizet lehet naponta használni. A klórhexidin-tartalmú szájvizek például napi használat esetén fogelszínezédőst okozhatnak. Érdemes a patikustól tanácsot kérni.
        Több mint TestŐr
        Nem csak nyáron lehet vitamindúsan táplálkozni. Ahogy jön a hideg, érdemes változatos zöldségek fogyasztásával biztosítani a szervezet vitaminháztartását. A sütőtök, az édesburgonya, a csírák, a saláták fogyasztásával a szervezet ellenállóbb lesz. Az egészséges táplálkozás egyre nagyobb divat, így az éttermek manapság már bőséges kínálatot nyújtanak egészséges ételalternatívákra is.
        Több mint TestŐr
        Hatóanyagok a fogak védelmében. Mire jó az A-, D- és K-vitamin, valamint a foszfor? És hogyan képes a stressz láthatatlanul károsítani a rágófelületet? A szemszárazság megszüntethető. Megmutatjuk, hogyan. Jobb mint az eredeti?! Az újgenerációs implantátumok a szövetek gyógyulását is segítik.
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!