Pihenés téma

Műszakos munkát végzek, hogyan pihenjek? - Az orvos válaszol

WEBBeteg

24/48-ban dolgozom, így tanácsra lenne szükségem, hogy osszam be az alvást. Hajnalban reggel 4-kor kelek, reggel 6-tól kezdődik a munkaidőm másnap reggel 6-ig. Reggel kb 8ra kerülök otthon ágyba. Az lenne a kérdésem, hogy az én esetemben hogy ajánlja az otthoni lefekvést, alvást? - Válogatás a WEBBeteg orvos válaszol rovatának kérdéseiből

A nyugtalan láb szindróma tünetei - Az orvos válaszol

WEBBeteg

Már két éjszaka nem tudok aludni, mert olyan érzésem van mintha a lábaim nem az enyémek lennének. Nem görcsöl, csak olyan ideges érzés. Már aludni sem tudok. Mi lehet a gond? - Válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.

A hideg víz növeli a teljesítőképességet

WEBBeteg - K. J. fordító

A kiadós testmozgás után sokak szerint a meleg vizes zuhanyzásnál nincs kellemesebb. Ha már sportolásról és teljesítményről van szó, inkább a víz lehűtése ajánlott - bizonyította be egy friss tanulmány.

Gyorsan elmúlik a nyaralás jótékony hatása

MTI

A nyaralás jótékony hatása egészségi állapotunkra a hazatérést követően két hét alatt elpárolog - vélik holland pszichológusok.

Szánjon időt a pihenésre! Megéri!

webbeteg.hu

Sokszor érezhetjük úgy, hogy elveszünk a szürke, megterhelő hétköznapokban, és már-már természetesnek vesszük a fáradtság érzését. Sokan elfelejtünk mosolyogni is. Pedig ez nem kellene, hogy természetes legyen. Mind a testnek, mind a léleknek szüksége van arra, hogy időnként emlékeztessük rá, milyen a könnyed pihenés, a csend és egy kis kényeztetés. Testi és lelki egyensúlyunkra nem szabad luxusként gondolnunk. (X)

Figyeljen az egészségére! Van, amit nem lehet bepótolni

WEBBeteg - K. J. fordító

Az alvásszakértők és -kutatók egybehangzó véleménye szerint fontos arra törekedni, hogy esténként lehetőleg mindig ugyanakkor kerüljünk ágyba, mivel ez lehetővé teszi, hogy szervezetünk beálljon egy állandó biológiai ritmusra.