Alternatív egészségmegőrző módszerek

Szerző: Több mint TestŐr

Az egészség hosszú távú megőrzése az idegrendszer megőrzésén múlik. A jóga, meditáció, testmozgás és az egészséges étkezés segít harmóniában tartani a vegetatív idegrendszert. Ha a szervezet paraszimpatikus idegrendszere aktív, akkor sokkal nagyobb százalékban marad a test egészséges és a felbukkanó betegségeket is hamarabb legyőzi a szervezet öngyógyító mechanizmusa.

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

Ízületi kopás Ízületi kopás

Ha nem kezelik, a szalagok, ínak és az érintkező csontfelszínek is sérülnek.

Koronavírus omikron-variánsa Koronavírus omikron-variánsa

Az FDA szakértői szerint fejlettebb vakcinákra lenne szükség ellene.

10 ok, ami ujjdagadást okozhat

Az ujjak dagadása általában ártalmatlan, de van, amikor egy súlyosabb, háttérben meghúzódó állapotra utal. Íme, az ujjdagadás (dactylitis)...

Emelkedik a szennyvizek koronavírus...

A kommunális szennyvíz SARS-CoV-2 örökítőanyag koncentrációja országos átlagban emelkedést mutat.

Idegrendszeri szabályozásunk titkai

A szervezet önkéntelen, nem tudatosan befolyásolható folyamatainak szabályozását a vegetatív idegrendszer végzi. Gyógyszeres befolyásolásával...

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.