• Életmódváltás 50 felett nőként

      Szerző: Curves

      A női szervezet hormonális egyensúlya a kor előrehaladtával változik. Hőhullámok, alvászavar, depresszió, súlygyarapodás - ezek a menopauza jelei. A változókor minden nőt érint, de nem mindenki éli meg kellemetlenül a tüneteket. Azok a nők, akik rendszeresen edzenek, kevesebb menopauzális tünetről számolnak be. (x)

      Számos betegség tüneteit lehet enyhíteni, vagy akár teljesen meg is szűntetni a sport segítségével. Hosszú a lista, hogy milyen egyéb jótékony hatásai vannak a rendszeres testmozgásnak.

      A mozgás egészségünk legjobb karbantartója, az egész szervezetre kedvező hatással van

      1. Javítja az ízületek mozgékonyságát.

      2. Elősegíti a kalcium lerakódását a csontokban - megelőzhető a csontritkulás kialakulása.

      3. Javítja az emésztést, a méregtelenítést és az immunműködést.

      4. Megelőzhető és egyensúlyban tartható a cukorbetegség néhány formája.

      5. Csökkenthető a magas vérnyomás.

      6. A rendszeres testmozgás hozzájárulhat a minőségi alváshoz is.

      Fontos, hogy mindenki olyan mozgásformát válasszon, amihez kedvet érez, és ami inkább szórakozás, mintsem megerőltető fizikai tevékenység a számára. A kor előrehaladtával nem olyan egyszerű a mozgásszegény életmódról a rendszeres testmozgásra váltani.

      Figyeljünk a terhelés megfelelő adagolására!

      Ebben segít a Curves. Egyedi, kifejezetten nőknek fejlesztett gépekkel dolgoznak. Ingyenes fittségi állapotfelmérés során személyi edzővel alakítják ki a testre szabott edzésprogramot, ami csupán 30 perc alkalmanként, és még csak órarendhez sem kötött. Innen nem tudsz elkésni!

      Ugye, hogy nem is olyan nagy ördöngösség így? Érdekel?

      Tudj meg többet!

          

      Legutóbb frissült: 2017.09.18 08:48
      • WEBBeteg.hu